  • Data: 2003-11-02 14:34:40
    Temat: Re: Fałszerstwo dokumentów
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moimk zdaniem tylko wtedy kiedy robi się to z zamiarem
    > wprowadzenia samochodu do obrotu (np z zamiarem sprzedaży
    > komuś)

    A skąd ten warunek?

    Właśnie stąd co zostało juz niżej napisane (z tytułu rozdziału w którym
    znajduje się art. 306 k.k. i który to tytuł określa podstawowe dobro
    prawne chronione przepisami w nich zawartymi)

    > przepis art. 306 ujęto w rozdziale
    > "Przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu", no a przebijanie
    numerów
    > co do zasady z działalnością gospodarczą niekoniecznie musi się
    wiązać.

    Jeśli przebijam numery by zbyć no to działam przeciwko
    bezpieczeństwu i legalności obrotu gospodarczego. Jeśli przebijam bo
    chce mieć w numerze np. same trójki bo to mój szczęśliwy numer to
    przeciw bezpieczeństwu obrotu nie działam (przynajmniej nie w tym
    momencie i nie przy tym zamiarze jaki mi przyświeca)

    -> http://usenet.pomocprawna.info