    From: Mirek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Date: Wed, 07 Feb 2007 08:18:48 +0100

    jb napisał(a):
    > Oczywiście. Sądy są dla pieniaczy, szpitale dla hipochondryków, a fora
    > internetowe dla idiotów.

    A prokuratury dla nygusów czy pyszałków?

    > Mieli. Ale moze lepiej byłoby dla wszystkich, żeby nie mieli? Oni procesowali
    > się tez a twoje pieniądze

    A dla kogo konkretnie byłoby lepiej? Dla nygusów?

    > (jesli raczysz płacić podatki w tym kraju).

    Raczę niekiedy płacić więcej niż ty w ogóle zarabiasz.

    > System w tym akurat przypadku był w porządku, to strony zarzucały sąd setkami
    > (dosłownie) pism...

    I dobrze. Ja osobiście znam kilka ciekawych pism. Chyba raczej
    przygłupich. Z prokuratury.

    > Widać, że niewiele wiesz o zyciu...

    Nie no, Pan (proszę wstać!) prokurator (można usiąść) wie wszystko.

    > Jakoś mało mnie to obchodzi. Nie wzruszyłeś mnie tym.

    I tylko potwierdzasz przewidywania.

    M.
    Od pychy gorsza jest tylko pycha w połączeniu z urzędem publicznym!