  • 21. Data: 2007-12-10 20:00:18
    Temat: Re: Faktura Vat przez internet
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Ależ bardzo bolą... To protezy dla użytkowników OE, który nie potrafi
    > wstawić normalnego URLa. Liwiusz nie używa OE, więc nie ma powodu do
    > używania protez, które niestety są bardzo niewygodne i wkurzające dla
    > odbiorcy, który nie wie gdzie prowadzą, co jest bardzo szkodliwe.

    Eeee.... To Ty jeszcze wierzysz, że linki prowadzą tam gdzie widać, że
    niby prowadzą? ;) Kompromisowym rozwiązaniem będzie podawanie message-id
    bo z takimi szterowierszowymi linkami mój slrn sobie nie radzi ;P

    j.

  • 22. Data: 2007-12-10 20:27:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.12.2007 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał/a:

    > Chyba też UPC, przynajmniej tak twierdzą i wysyłają jakieś cuda niewidy...
    >
    > A co do problemu - nie można uznać, że oryginał jest drukowany przez klienta
    > a kopia przez wystawcę faktury? :)

    I tak się w praktyce uznaje. :) Ja tak mam co drugą fakturę kosztową
    wydrukowaną. Wątpię, czy urzędnikom podczas kontroli będzie chciało się w
    to wnikać. Temat jest trudny, nudny, śliski i na dobrą metę niedochodowy. L
    epiej ten czas przeznaczyć na ciekawsze rzeczy. :) Więc dopóki na takiej
    fakturze nie napiszesz "wydrukowałem ją z Internetu, a sprzedawca nie wysłał
    mi oryginału", to moim zdaniem nikt nie będzie drążył. :)
    --
    Samotnik

  • 23. Data: 2007-12-10 23:10:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 10 grudzień 2007 21:00
    (autor januszek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@g...mierzwiak.com>):

    > Eeee.... To Ty jeszcze wierzysz, że linki prowadzą tam gdzie widać, że
    > niby prowadzą? ;)

    No właśnie dlatego omijam takie co są niepewne. A te Tnijcie są z definicji
    niepewne.

    > Kompromisowym rozwiązaniem będzie podawanie message-id
    > bo z takimi szterowierszowymi linkami mój slrn sobie nie radzi ;P

    Ale on był jednowierszowy. Twój slrn sobie nie radzi jak widać z
    jednowierszowymi. Może czas na zmianę czytnika ?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 24. Data: 2007-12-11 22:12:45
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    januszek <j...@p...irc.pl> writes:

    [ciap]

    > Bo prawo mija się z realiami ;)

    Zdaje się, że kiedy prawo mija się z realiami, to zwykle tymi realiami
    zajmuje się już prokurator ;)

  • 25. Data: 2007-12-12 16:00:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > Zdaje się, że kiedy prawo mija się z realiami, to zwykle tymi realiami
    > zajmuje się już prokurator ;)

    A kiedy realia mijają się z prawem? ;)

    j.

  • 26. Data: 2007-12-13 03:34:39
    Od: "Her" <h...@p...onet.pl>

    > A kiedy realia mijają się z prawem? ;)
    >
    > j.

    Wtedy obrońca....:)

  • 27. Data: 2007-12-15 18:40:26
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Faktura bez pieczątki i podpisu jest zgodna z prawem. Niezgodne z
    > prawem jest niedostarczenie wydrukowanej faktury, jeśli jednak sam ją
    > sobie wydrukujesz i nikomu nie będziesz się tym chwalił, to wszystko
    > będzie w porządku.

    Zgodnie z ustawa VAT ale niezgodnie z ustawą o rachunkowości.Jakby sie
    skarbowy dowiedział o takim przesyłaniu majlem to by kare rabnął ze az miło.