  • 1. Data: 2007-12-10 08:31:18
    Temat: zmiana komornika
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy ja mam prawo do zmiany komornika tzn.
    US wyznaczył mi egzekutora który ściąga mi z konta czasem zaległości jak są
    w US za podatek. Niestety uważam, że facet nabija sobie maksymalne stawki i
    koszty egzekucyjne. Czy mogę wystąpić z podaniem do US aby przydzielili mi
    innego komornika? Czy raczej w tej sprawie nie mam nic do gadania?.

  • 2. Data: 2007-12-10 08:33:38
    Temat: Re: zmiana komornika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bbl pisze:
> [...]
    > koszty egzekucyjne. Czy mogę wystąpić z podaniem do US aby przydzielili mi
    > innego komornika? Czy raczej w tej sprawie nie mam nic do gadania?.

    Nie możesz wybrać innego komornika. Natomiast opłaty egzekucyjne są
    ustalone ustawowo, skoro są źle obliczane przez komornika, możesz się
    odwołać.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-12-10 09:29:16
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    bbl pisze:
> [...]
    > koszty egzekucyjne. Czy mogę wystąpić z podaniem do US aby przydzielili mi
    > innego komornika? Czy raczej w tej sprawie nie mam nic do gadania?.

    Komornik (Poborca podatkowy) nie ma możliwości zajęcia konta.
    Robi to inspektor.

    Poborca podatkowy to taki który chodzi po rejonie i prowadzi "czynności".
    Ci się zmieniają co jakiś czas (3 miesiące) żeby nie było układów.

    Jeśli chodzi o koszty - są zdefiniowane i nie ma co negocjować (może
    koszt dojazdu - ale to są groszowe sprawy)

    Rafał

  • 4. Data: 2007-12-10 09:54:32
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Rafał" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ci się zmieniają co jakiś czas (3 miesiące) żeby nie było układów.

    u mnie jest ten sam już przez rok.