    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura Vat przez internet
    Date: Mon, 10 Dec 2007 20:27:01 +0000 (UTC)

    Dnia 10.12.2007 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał/a:

    > Chyba też UPC, przynajmniej tak twierdzą i wysyłają jakieś cuda niewidy...
    >
    > A co do problemu - nie można uznać, że oryginał jest drukowany przez klienta
    > a kopia przez wystawcę faktury? :)

    I tak się w praktyce uznaje. :) Ja tak mam co drugą fakturę kosztową
    wydrukowaną. Wątpię, czy urzędnikom podczas kontroli będzie chciało się w
    to wnikać. Temat jest trudny, nudny, śliski i na dobrą metę niedochodowy. L
    epiej ten czas przeznaczyć na ciekawsze rzeczy. :) Więc dopóki na takiej
    fakturze nie napiszesz "wydrukowałem ją z Internetu, a sprzedawca nie wysłał
    mi oryginału", to moim zdaniem nikt nie będzie drążył. :)
    --
    Samotnik