  • 1. Data: 2007-12-10 10:53:47
    Temat: Wycinka drzew - brzoza
    Od: "Tomi" <t...@c...pl>

    Wiam,
    Mam taki problem,
    Na granicy mojej dzialki bydowlanej i sasiada rosna obok siebie 3 brzozy
    Do czasu gdy byly male mi to nie przeszkadzaly jednak teraz niszcza
    ogrodzenie.
    Nie rosna po mojej stronie a po stronie sasiada, czesciowo wrastaja w plot.
    Z sasiadem nie rozmawialem na ten temat bo go nie znam, odkad posiadam te
    ziemie (20lat) nie widzialem go na oczy, jest to pusta dzialka.
    Chcialbym jakos wyciac te trzewa zgodnie z prawem, jak to zalatwic? Czy to
    obowiazek sasiada czy to ja powinienem pisac prosbe o zgode na wysylke?