    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Faktura VAT - jak to odkrecic po cywilnemu...?
    Date: Mon, 8 May 2006 19:42:28 +0200

    > No widzisz Tiger, ja juz jestem po studiach. Zupek chinskich nie jadam
    > i nigdy nie przepadalem za nimi. Mieszkanie kupilem 5 lat temu. Duze.
    > Za 500 zl moze bym przezyl tydzien. Masz jeszcze cos ciekawego do
    > napisania?

    Gratuluje ;-) Jednak nadal podtrzymuje swoje zdanie, ze sa tacy uslugodawcy,
    ktorzy biora konkretne pieniadze za konkretne roznice w poziomie swiadczenia
    uslug w stosunku do tych tanich. Bariera malejacej wydajnosci nie pozwala
    tym duzym i tanim na indywidualne podejscie do klientow, co otwiera furtke
    rynkowa dla drozszych i mniejszych przedsiebiorcow. Na ogol ten fakt cieszy
    obie strony, jednak czasami znajdzie sie wspomniany "studencina", ktory
    roznicy poza cena nie widzi. Oczywiscie, jezeli klient nie potrzebuje
    takiego indywidualnego obslugiwania, to pewnie starczylaby mu tansza opcja.
    Nie zmienia to faktu, ze drozszy dostawca nie jest gorszy, a z biegiem czasu
    jego wybranie moze wyjsc na dobre kupujacemu. W moim przypadku tak wlasnie
    bylo... zreszta w ogole do tanizny nie jestem przekonany i wole lepiej
    zaplacic, niz uzerac sie w przypadku kazdego, najdrobniejszego problemu.

    Pozdrawiam,

    Tiger