    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Date: Tue, 07 May 2019 23:16:36 +0200 (CEST)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    szy-taki-przypadek-6378364188575361a

    > Ciekawe, jak bardzo się tym pozwem FB przejął :-)

    A jak sądzisz za jaką kwotę FB sprzedaje reklamy w Polsce i na Polskę?
    W praktyce to jest polski kij na FB nie wymagający parafki
    egzekwowalności od sądu w USA.

    Jak FB oleje te wpływy to sąd w Polsce może mu naskoczyć.
    Sądzisz że FB to oleje bez walki? Niemiec nie olali po lex FB :-)

    Ja sądzę że dla FB Polska to rynek z dolnej połówki drugiej ligi ale
    i tak wystarczająco duży by nie mieli polskich sądów w dupie _z miejsca_.

    --
    A. Filip