  • 11. Data: 2004-10-13 15:09:53
    Temat: Re: FAX - forma pisemna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie każdy.

    w centrum Idei glowny fax ? :-)

    > Po 1 - Nie wszyscy mają ISDN , nie wszyscy wpisują te numerki co to na
    > górze się pojawiają ... i nie wiadomo gdzie odpisać ...

    glowny fax (chyba nawet jedyny dla klientow)

    > Po 3 - Duża część ludzi (o dziwo!?!?!?) w tym kraju nie ma własnego
    > faksu ... Wysyła np z UP ... I co ? Mam napisać do UP prośbę o
    > przesłanie ponowne tego co przesłali 4 godziny temu ?

    no akurat w tym przypadku na papieprze firmowym bankowym poszlo, wiec
    ten argument mnie nie przekonuje

    > Po 4 - Co do 3 - uważasz , że ktoś cały czas stoi przy faksie i
    > kontroluje czy każdy faks jest czytelny ?

    tak uwazam, skoro faks maja jeden na ktory takie zlecenia przyjmuja
    to przypuszczam ze raczej ktos jest specjalnie do tego,
    poz atym zobacz, przyjmujac Twoje rozumowanie, moga nie odpisywac na kazdy
    faks (rozwiazanie umowy)
    i co uwazasz ze wtedy jest ok?

    P.

  • 12. Data: 2004-10-13 15:19:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > w centrum Idei glowny fax ? :-)

    A ty uważasz , że mają tam fax taki jak sobie to Ty wyobrażasz ???? ;)
    Serwer mają ;) Pliczki się zapisują ;)

    > glowny fax (chyba nawet jedyny dla klientow)

    Ok ... ale nadal taki program komputerowy, czy maszyna zwana faxem nie
    wie gdzie odpisać i co napisać ... nie sądzisz chyba, że taka IDEA
    zatrudniła kogoś do tego by odpisywać szybciutko pod numer Nadawcy, że
    fax jest nieczytelny ... Przykład już podałem - Nadawca wysłał fax z
    poczty.

    > no akurat w tym przypadku na papieprze firmowym bankowym poszlo, wiec
    > ten argument mnie nie przekonuje

    Cóż ... Ciebie nie musi przekonywać.

    > tak uwazam, skoro faks maja jeden na ktory takie zlecenia przyjmuja
    > to przypuszczam ze raczej ktos jest specjalnie do tego,

    :)))))))))))))))))))))))

    > poz atym zobacz, przyjmujac Twoje rozumowanie, moga nie odpisywac na kazdy
    > faks (rozwiazanie umowy)
    > i co uwazasz ze wtedy jest ok?

    Hmmm ... rozwiązanie umowy facem jest akceptowane dla osób fizycznych ???

    Chyba przeczytam jeszcze raz regulamin.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 13. Data: 2004-10-13 16:56:34
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckiv7o$rad$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nuie masz dowodu na to, że fax został przez odbiorcę otrzymany, tylko
    > masz dowód na to, że fax przez ciebie został wysłany ... Fax mógł się
    > "rozciągnąć" , przejść nieczytelny, mogło nie być tonera , mogło nie
    > być ....
    > Heh ...
    > Stasio Podróżnik

    A co z poleconym? Skąd wiadomo, że w kopercie coś było,
    a jeżeli, to na temat?
    PawelT

  • 14. Data: 2004-10-13 17:11:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik PawelT napisał:

    > A co z poleconym? Skąd wiadomo, że w kopercie coś było,
    > a jeżeli, to na temat?

    Inna dyskusja ... tu mówimy o tym, czy coś dotarło do odbiorcy, czy
    nie ...

    Do czystego faxu nie ma jak się ustosunkować, jeśli w nagłówku np nie
    ma (urządzenie nadawcze NIE ZAŁĄCZA) numeru zwrotnego ...
    Więc można przyjąć, że z każdego faksu można się wyłgać ... NIE
    DOSTAŁEM I KONIEC ... Dowód wysłania faxu nic nie znaczy-przyczyny
    CZYSTO TECHNICZNE.

    Czysty list polecony - Masz dowód naqdania (ze zwrotką np) i odbioru
    ... Jeśli w liście nic nie było , odbiorca może taką informację
    zwrotną wysłać ...

  • 15. Data: 2004-10-13 18:10:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hmmm ... rozwiązanie umowy facem jest akceptowane dla osób fizycznych
    ???

    > Chyba przeczytam jeszcze raz regulamin.

    teraz od tego odbiegaja, ale tak bylo i jezeli wczesniej podpisywales
    umowe to powinienes miec taki zapis,
    zreszta na blekitnej lini Ci to powiedza.

    Co do wygladu faksu, tak myslalem ze wyglada nieco inaczej tzn do plikow
    zapisuje, i o ille mi
    wiadomo pliczki sie nie rozmazuja same :-)

    P.

  • 16. Data: 2004-10-13 18:59:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > teraz od tego odbiegaja, ale tak bylo i jezeli wczesniej podpisywales
    > umowe to powinienes miec taki zapis,
    > zreszta na blekitnej lini Ci to powiedza.

    4 lata temu zawierałem ... NIE MAM.

    > Co do wygladu faksu, tak myslalem ze wyglada nieco inaczej tzn do plikow
    > zapisuje, i o ille mi
    > wiadomo pliczki sie nie rozmazuja same :-)

    Ale zapisuje to , co fax jako takie urządzenie zobaczy ... Nie marnuje
    papieru po prostu, bo tylko o to chodzi ...

  • 17. Data: 2004-10-14 09:11:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 4 lata temu zawierałem ... NIE MAM.

    zadzwon na blekitna linie, albo *22, rozwiazujesz umowe faxem, dane
    adresowe zmieniasz faxem.

    P.

  • 18. Data: 2004-10-14 17:17:43
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    PawelT wrote:

    > A co z poleconym? Skąd wiadomo, że w kopercie coś było,
    > a jeżeli, to na temat?
    > PawelT

    W tej kwestii swego czasu ktos na grupie p.m.telefonia doradzil:

    pismo wykonac na kartce A4, jednostronnie.
    kartke zlozyc na 4 niezapisana strona na zewnatrz, skleic tasma klejaca.
    Ofrankowac i wyslac poleconym ZPO.

    Nie ma sily :-)))

    WL

  • 19. Data: 2004-10-14 19:20:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004 19:17:43 +0200, Wieslaw Lubas
    <v...@m...put.poznan.pl> wrote:

    >pismo wykonac na kartce A4, jednostronnie.
    >kartke zlozyc na 4 niezapisana strona na zewnatrz, skleic tasma klejaca.
    >Ofrankowac i wyslac poleconym ZPO.
    >
    >Nie ma sily :-)))
    Nie ma sily ze co? Albo na co? Jak udowodnisz ze nadales to co
    nadales?

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 20. Data: 2004-10-15 01:53:41
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    WAM wrote:

    > Nie ma sily ze co? Albo na co? Jak udowodnisz ze nadales to co
    > nadales?

    Obrazowo ;-)
    Poskladaj tego posta pismem do srodka, naklej znaczek, nadaj poleconym
    ZPO. ZPO przyjdzie do Ciebie - znaczy sie doreczono.
    A co doreczono - noooo, koperty pustej sie nie da pokazac, bo za koperte
    robi ten wlasnie post. Takie wash&go. Koperta i list w jednym.

    WL