    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: FAX - forma pisemna?
    Date: Wed, 13 Oct 2004 17:09:53 +0200

    > Nie każdy.

    w centrum Idei glowny fax ? :-)

    > Po 1 - Nie wszyscy mają ISDN , nie wszyscy wpisują te numerki co to na
    > górze się pojawiają ... i nie wiadomo gdzie odpisać ...

    glowny fax (chyba nawet jedyny dla klientow)

    > Po 3 - Duża część ludzi (o dziwo!?!?!?) w tym kraju nie ma własnego
    > faksu ... Wysyła np z UP ... I co ? Mam napisać do UP prośbę o
    > przesłanie ponowne tego co przesłali 4 godziny temu ?

    no akurat w tym przypadku na papieprze firmowym bankowym poszlo, wiec
    ten argument mnie nie przekonuje

    > Po 4 - Co do 3 - uważasz , że ktoś cały czas stoi przy faksie i
    > kontroluje czy każdy faks jest czytelny ?

    tak uwazam, skoro faks maja jeden na ktory takie zlecenia przyjmuja
    to przypuszczam ze raczej ktos jest specjalnie do tego,
    poz atym zobacz, przyjmujac Twoje rozumowanie, moga nie odpisywac na kazdy
    faks (rozwiazanie umowy)
    i co uwazasz ze wtedy jest ok?

    P.