  • 21. Data: 2004-10-15 10:29:54
    Temat: Re: FAX - forma pisemna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czysty list polecony - Masz dowód naqdania (ze zwrotką np) i odbioru
    > ... Jeśli w liście nic nie było , odbiorca może taką informację
    > zwrotną wysłać ...

    moze wyslac nawet jak bylo.

    P.

  • 22. Data: 2004-10-15 20:24:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 03:53:41 +0200, Wieslaw Lubas
    <v...@m...put.poznan.pl> wrote:

    >Poskladaj tego posta pismem do srodka, naklej znaczek, nadaj poleconym
    >ZPO. ZPO przyjdzie do Ciebie - znaczy sie doreczono.
    >A co doreczono - noooo, koperty pustej sie nie da pokazac, bo za koperte
    >robi ten wlasnie post. Takie wash&go. Koperta i list w jednym.
    Wyslij do mnie taki poskladany list wash&go o tresci "x". Ja pokaze Ci
    pusta kartke i powiem ze przyslales do mnie pusta kartke. Koperty nie
    mam obowiazku trzymac. I jak mi udowodnisz ze przyslales mi tresc "x"
    - bo to jest problem. Skladanie listu wash&go nie pomaga niczego
    udowodnic!

    WAM
    --
    Sylwester 2004!