  • 1. Data: 2004-10-13 08:36:14
    Temat: Normy mieszkaniowe w hotelu asystenckim/akademiku
    Od: "magic" <m...@o...pl>

    Witam

    Czy istnieje akt prawny dotyczący norm mieszkaniowych w hotelu asystenta czy
    akademiku, tzn. jaka powierzchnią mieszkaniową powinien dysponować doktorant
    wykonujący pracę naukowo-badawczą i zamieszkujący w hotelu asystenta?
    Wraz z mężem-policjantem zajmowalismy pokój (15m2) w hotelu asystenta, który
    przysługiwał mi jako doktorantowi.Mąż w tym czasie pobierał dodatek za brak
    własnego mieszkania. teraz okazuje się, że nasz pokój był za duży, bo ustawa
    o policji mówi, że norma mieszkaniowa upoważniająca do pobierania ww.
    dodatku wynosi od 7 do 10 m2 na osobę.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-13 08:56:45
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "magic" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    doktorant
    > wykonujący pracę naukowo-badawczą i zamieszkujący w hotelu asystenta?

    istnieje napewno. niestety konkretow Ci nie podam, bo niepamietam.
    a jako ciekawostke dodam, ze w/g prawa psu na uwiezi przysluguje wiecej
    przestrzeni niz studentowi w akademiku ;)

> [...]
    ustawa
    > o policji mówi, że norma mieszkaniowa upoważniająca do pobierania ww.

    7,5 m miesci sie w tym przedziale, wiec nierozumiem w czym problem?

    pozdro