  • Data: 2013-06-22 17:49:18
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja wiem... nie podawaj kontekstu, a popytaj znajomych "czy
    > oczekujesz, że bank na wyciągu będzie podawał informacje
    > o dyspozycjach które nie tylko nie zostały wykonane, ale
    > w ogóle nie były zlecone".
    > Reakcja "oczy w słup" wydaje się prawidłowa.

    Ogarnij się.
    Zlecono ale nie wykonano bo nie było środków.

    > Kiedy tu właśnie mamy przypadek PRZECIWNY: to żądanie wykazania
    > na wyciągu czegoś, czego NIE BYŁO, stanowi właśnie dążenie
    > do tego aby "kredyt nie był kredytem"!

    Ogarnij się po raz drugi.
    Coś było ale się nie powiodło a informacja o tym jest jak najbardziej
    potrzebna klientowi i przedstawia prawdziwy obraz stanu jego konta a nie
    tylko szczątkowy.

    To jest ukrywanie informacji. Teraz tylko pytanie czy z niechlujstwa czy
    z premedytacją.
    A przy drugim przypadku już paragrafy istnieją:
    "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Nie muszę chyba tłumaczyć na czym w tym przypadku polega niekorzystne
    rozporządzenie. A może trzeba? :-)