  • Data: 2013-06-20 00:30:13
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jun 2013, z wrote:

    > Teoretyzuj sobie dalej a jak skończysz to wróć do rzeczywistości.

    Ale to NIE JEST TEORIA.
    To stwierdzenie faktu.

    > W XXI wieku potrafię sobie wyobrazić informację o tym że zbrakło kasy na
    > zapłacenie rachunku (np. polecenie zapłaty) oraz o należnościach nie
    > zapłaconych bankowi za prowadzenie konta. To wcale nie jest trudne do
    > zrobienia. ;-)

    Ależ NIE JEST - nikt tak nie twierdzi.
    Tyle, że tej informacji nie można szukać NA WYCIĄGU - on do tego
    nie służy i już.

    > Zwłaszcza że dostaję np info czy więcej wydaję niż zarabiam.
    > Wielkimi WOŁAMI.

    Masz "debet w koncie"?
    No to przyjmij do wiadomości, ża CAŁY problem w wątku rozbija
    się o fakt, że "sprawca" tego debetu NIE MA.

    > Jeśli takiej informacji nie ma to w banku pracują łajzy albo zrobili to
    > specjalnie (poczekamy aż się odsetek nazbiera)

    Nie, nie rozumiesz roli *wyciągu bankowego* i tyle :)

    > Teraz trzeba się będzie domagać "RSO" o stanie mojego konta?

    Tylko jak się ma 0 zł na koncie :D
    W żadnym innym przypadku nie ma to sensu (bo chyba
    w wszystkich znanych umowach banki zastrzegają sobie
    prawo ściągnięcia opłaty ze stanu konta, więc
    będzie widać że pieniądze "wcięło").

    pzdr, Gotfryd