    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 15 Jun 2013 10:06:33 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Eurobank oszukuje

    On Sat, 15 Jun 2013, z wrote:

    > Jak to płacić co miesiąc skoro taka konstrukcja? ;-)

    Zwyczajnie - pozwolić na automatyczną spłatę, jeśli akurat
    są pieniądze. Na 100% tak właśnie było :)

    > I co z tym fantem można zrobić żeby mieć normalną, jasną sytuację?

    Zażądać INNEGO DOKUMENTU!

    > Zmienić bank?
    > Negocjować umowę? HeHeHE :-)
    > Wysmarować pismo żeby poleceniem zapłaty pobierali kasę z konta?

    Wystarczyłoby, żeby miał dopuszczalny debet w koncie, to by się
    zastanowił skąd ten debet się wziął.
    Wystarczyłoby również, aby tam leżała niezerowa kwota, zauważyłby
    pozycję "opłata za prowadzenie".

    Raz jeszcze - ta płatność niczym nie różni się wobec rachunku
    za prąd, niezapłaconego z braku kasy na koncie.

    > W mordę... czego ci debile specjalnie albo z głupoty (nie wiem co gorsze)
    > jeszcze nie wymyślą.

    Ale bank NIE MOŻE na wyciągu wykazać transakcji, której tam NIE MA!

    Bądź łaskaw zauważyć: wszyscy z pretensjami do banku wydzierają
    się wcale nie o to o co trzeba.
    Nieeleganckość (łagodnie mówiąc) zachowania banku polega na
    tym, że nie upomina klienta że ma on dług wobec banku (całkiem
    tak, jakby gazownia nie upominała że brak zapłaty za rachunek
    dwa miesiące temu wstecz).

    Ale ta kwota NIE MA PRAWA pojawić się w wyciągu!

    Czego tu nie chcecie zrozumieć?

    Najśmieszniej byłoby, jakby się okazało że bank informował
    klienta (np. osobnym mailem, który poszedł do spamu, a o to
    w erze automatów antyspamowych wyjątkowo łatwo).

    pzdr, Gotfryd