  • Data: 2012-05-04 11:20:51
    Temat: Re: Estetyka otoczenia
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2012 10:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak śmiesz chcieć ingerować w Świętą Własność Prywatną?!
    >
    > BP,NBMSP ;)

    A to nie ja. Ja w tamtym wątku tylko pisałem o przechodzeniu koło
    stolika z kawą.

    > Tylko tyle i aż tyle. Niestety/na szczęście nie ma u nas takiego
    > "komunizmu" jak w USA, że sąsiedzi mogą ci narzucić nawet gatunek trawy
    > na trawniku, a nie tylko nakazać pozbycie się obleśnych krasnali
    > (tudzież ich ustawienie).

    No trawy jak trawy, ale wiesz, skoro nagle blaszane zardzewiało coś
    staje ci za płotem, to może być niefajnie. Zwłaszcza jak mieszkasz w
    dzielnicy domków i zakładasz, że masz mieć przyjemnie i fajnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek