  • Data: 2012-05-04 16:29:54
    Temat: Re: Estetyka otoczenia
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2012 16:09, Jacek pisze:
    > Uprzejmie donoszę, że sąsiad mój Imię Nazwisko na posesji pod adresem
    > postawił bez wymaganych prawem pozwoleń garaż blaszany.

    A na blaszany garaż trzeba mieć zgodę? Bo to w sumie taki
    prostopadłościan z zardzewiałej blachy, dźwig postawił, dźwig może
    przenieść. To nawet nie służy za garaż, bo dojazdu do tego nie ma, on
    tam pewnie trzyma też jakiś złom, podobnie, jak graty, którymi obkłada
    jego okolicę.

    > PS
    > skąd wiadomo, że garaż jest obskurny? Był ktoś w środku?

    a w środku to se może mieć dowolną brzydotę. Obskurny jest także z
    zewnątrz i w tym problem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek