  • 1. Data: 2004-09-27 06:40:30
    Temat: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    pisalem juz kiedys ze po wklepaniu kodu karty .. pojawialo sie 17 a nie 20
    zl ;)))
    Olalismy to pierwszy raz ;) ale robi sie tak coraz czesciej. Malo tego
    telefon potrafi zjesci po kilka zl za 1 smsa ?
    Nie wiem jak to mozliwe ;) Tym razem bez wizyta w ich punkcie obslugi sie
    nie obejdzie. Tylko czegos takiego bezposrednio udowodnic sie nie da.
    Mam pytanie ?
    Czy rowniez w prepaidach operator ma obowiazek darmowego dostarczenia
    bilingow na rzadanie ??
    Z pewnoscia gdzies je maja .. tylko ja sie bronic przed brakiem checi
    wspolpracy z ich strony ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-27 06:53:09
    Temat: Re: Era Tak tak - niewyjasnione historie
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    > bilingow na rzadanie ??
    > Z pewnoscia gdzies je maja .. tylko ja sie bronic przed brakiem checi

    a zarejstrowowales się jako użytkownik tego numeru u operatora, bo jeśli
    nie to z kim mają współpracować.

    pozdr
    galis

  • 3. Data: 2004-09-27 08:27:21
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > pisalem juz kiedys ze po wklepaniu kodu karty .. pojawialo sie 17 a nie 20
    > zl ;)))

    Kupon ma wartosc brutto
    a uzupeniana kwota jest netto stad roznica

    > Olalismy to pierwszy raz ;) ale robi sie tak coraz czesciej. Malo tego
    > telefon potrafi zjesci po kilka zl za 1 smsa ?

    W pre-paidach jest tak ze kasuje cie za kilka sms ow z gory wiec raz "zjada"
    Ci zotowke a pozniej kilka smsow nie "zjada"
    Wszystko jest w materialach ktore otrzymujesz kupujac karte tak tak

    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 4. Data: 2004-09-27 08:33:30
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Kupon ma wartosc brutto
    > a uzupeniana kwota jest netto stad roznica

    no niestety nie jest tak juz od dawna.. a nawet gdyby i tak sie wartosc nie
    zgadza..

  • 5. Data: 2004-09-27 08:34:11
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    no bez przesady.. usluga to usluga.. wazne jest ze jet numer i tyle.. zadna
    rejestracja nie powinna grac roli

  • 6. Data: 2004-09-27 08:40:51
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    a wiecie moze jak to prawnie wyglada ???
    glownie chodzi o biling ? czy musza go pokazac czy nie ? raczej czarno na
    bialym powinno widac co sie stalo...
    w normalnych tel z tego co wiem ustawowo billing darmowy sie nalezy.. czy
    operator w prepaidach moze to obejsc... Bo nie wieze w to ze nikt tego nie
    rejestruje.. wtedy takich oszustw byloby wiecej...
    A na powaznie mam nadzieje ze mi nikt z rejestracja tam nie wyskoczy ;))))
    bo zabije

  • 7. Data: 2004-09-27 08:49:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W pre-paidach jest tak ze kasuje cie za kilka sms ow z gory wiec raz
    "zjada"
    > Ci zotowke a pozniej kilka smsow nie "zjada"
    > Wszystko jest w materialach ktore otrzymujesz kupujac karte tak tak

    w erze tak jest, w popie np nie.
    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 8. Data: 2004-09-27 09:05:40
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > w erze tak jest, w popie np nie.

    nie jest tak w erze.. bylo kiedys, ale potem odliczali za kazdego
    odzeilnie..
    A nawet jesli ni eto i tak odliczloby za te 5 - 10 smsow po kilka zl .. a
    nie kilka za kazdego ;)))) prawda ?
    Nie pisalbym przeciez z banalnymi problemami ktorych de facto by nie bylo..
    Po wyslaniu mniej niz 10 smsow okazalo sie ze na karcie sa 3 zl (z 20)..
    zero telefonow..
    Dopuszczalismy mozliwsoc ze telefon w torebce sam sie wlaczyl.. ale suma nie
    zniknala nagle. ale po kawalku (po kilka zl).. nie bylo w tym czasie zadnych
    "swiadomych" rozmow.
    Malo tego czasem na przy sumie za ktora mozna wykonac polaczneie system nie
    chce wykonac polaczneia stwierdzac ze za mala kwota na karcie.. by za 5
    minut polaczyc sie bez problemu ;)))
    Cos im ten system padl zupelnie..
    A mu nie zamierzamy do tego doplacac.. zniknelo nam 20zl...
    z technicznego puktu widzenia nie powinno byc problemow z wyjasnieniem tego,
    pytanie tylko jak sie do rozmowy przygotowac.

  • 9. Data: 2004-09-27 09:54:04
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 27 wrz o godzinie 10:49, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > w erze tak jest, w popie np nie.

    Co jest w Erze?
    Głupoty piszecie Przemysławie i tyle.
    W Tak-Taku masz naliczanie 'online' i w wartościach brutto - bez dwóch
    zdań. Nie ma jakiegoś sumowania SMSów czy też kumulowania - to byłoby
    ograniczanie - bo nie mam zamiaru np wysyłać kolejnych SMSow tylko pogadać
    z kimś i dlaczego niby operator miałby mi blokować możliwość rozmowy?

    --
    Herbi
    27-09-2004 11:53:59

  • 10. Data: 2004-09-27 10:07:59
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

> [...]
    > pogadać
    > z kimś i dlaczego niby operator miałby mi blokować możliwość rozmowy?

    Bo to ERA - najbardziej oszukancza siec w kraju... Tylko i wylacznie Era
    stosowala przez dlugi czas takie praktyki - pobierali z gory pieniadze za
    jeszcze nie wyslane SMS'y. Takie sa fakty. Faktem jest rowniez, ze kiedy w
    Erze kupowalo sie kupon np. za 25 zloty to konto doladowywane bylo o 18
    czy 19 zloty. Od razu odliczali Vat. Nie wiem jak jest w erze w tej chwili
    poniewaz juz bardzo dawno temu podarowalem sobie te siec...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/