    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Tue, 22 Dec 2009 10:47:45 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 17:03:14 +0100, Danusia napisał(a):

    > Emerytura liczona jest wg. zarobków z ostatnich kolejnych 10 lat (rzadko
    > stosowane), lub zarobków z 20 dowolnie wybranych lat z całego przebiegu
    > pracy (lata nie w kolejności). Zarobki z tych lat są obliczane jako stosunek
    > procentowy do średniej płacy w danym roku.

    Prawda.

    > W ciągu 40 lat pracy to trzeba być wielkim nieudacznikiem aby nie mieć choć
    > kilku lat z zarobkami powyżej średniej.

    Czy aby na pewno mówisz o ŚREDNIEJ płacy? :))))
    Jeżeli tak, to obraziłaś i wyzwałaś od nieudaczników ludzi którzy tak na
    prawdę zapierdalają na PKB. Zdecydowana większość "prywaciarzy" zawiera
    umowy na minimalną lub nieco wyższą od minimalnej kwotę wynagrodzenia.
    Poczytaj tezy kilku "prywaciarzy" nowego pokolenia...oni optują za
    całkowitym zniesieniem "minimalnej pąłcy" by ludzi zatrudniać po 200godzin
    miesięcznie za ~300zł :))
    A Ty pierdolisz o ŚREDNIEJ płcy .... nie każdy wlezie po cudzych plecach na
    fotel członka zarządu lub jakiegoś tam stanowiska prezesa :)

    > Każdy ma jakieś lata w których miał albo prace zlecone, albo
    > dodatkowe godziny, albo 1/2 etatu dodatkowo, albo ....

    Ile można LEGLANIE przepracować rocznie nadgodzin moja droga?
    Weżmy dla tego przykładu że zarabiam nawet 2000 brutto (czyli prawie 50%
    więcej niż minimalna płaca). Ile musiałbym nastrugać nadgodzin by "wyjść na
    ŚREDNIĄ płacę? :)))))
    Nie będę tu wstawiał tekstu że gdyby KAŻDY tak zrobił to ta średnia
    oczywiście w następnym kwartale się zwiększy, co spowoduje konieczność
    wypracowania KOLEJNYCH nadgodzin by uzyskać średnie wynagrodzenie. I tak
    dalej, co kwartał ;)