  • 11. Data: 2019-10-20 08:53:49
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    NTG.
    Wracaj pod swoją Budkę z piwem.

    -----
    > leceniem w chuja.

  • 12. Data: 2019-10-20 09:39:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 08:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > NTG.
    > Wracaj pod swoją Budkę z piwem.

    Źle chłopcze trafiłeś, bo ja nie prowadzę budki z piwem, a od alkoholu
    stronię i za piwem nie przepadam.

    Ale jak widać "mierzysz ludzi swoją miarą"

  • 13. Data: 2019-10-20 10:08:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ścigać za jednego cukierka to nie, ale nie wydaje mi się, aby wyżeranie
    > pod pretekstem spróbowania czegoś w sklepie to był jakiś akceptowalny
    > obyczaj, w tym międzynarodowo. Jeśli sprzedawca chce pozyskać na takiej
    > drodze klientów to zwykle organizuje stanowisko z próbkami.

    Albo organizuje sklep w formie SAM i daje produkty na wagę - należy się
    wówczas spodziewać, że część klientów spróbuje, część rozsypie itp.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-10-20 10:09:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-20 o 06:15, u2 pisze:

    > lol:)))))))))))))))))))

    Próbowałem znaleźć źródło tego niusa, ale nie udało się potwierdzić tej
    wersji. Fakt faktem, że piszą, że gość nie stawił się na wezwanie do
    *komendy policji*, ale potem dostał wyrok nakazowy za kradzież (a nie
    karę za niestawienie się).

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2019-10-20 10:09:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-20 o 09:39, Uzytkownik pisze:

    > Źle chłopcze trafiłeś, bo ja nie prowadzę budki z piwem, a od alkoholu
    > stronię i za piwem nie przepadam.
    >
    > Ale jak widać "mierzysz ludzi swoją miarą"

    Czytaj uważnie. Nie pisał o budce, tylko o Budce. Początki szkoły
    podstawowej, aby rozróżnić te wyrazy :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2019-10-20 11:22:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Albo organizuje sklep w formie SAM i daje produkty na wagę - należy się
    > wówczas spodziewać, że część klientów spróbuje, część rozsypie itp.

    Skąd takie domniemanie? SAM nie oznacza darmowego bufetu. Rozsypane,
    można pozbierać. Nie nadaje się do sprzedarzy, wypadałoby zapłacić. Co
    innego jeśli sprzedawca kretyńsko poustawiał, ale to już osobny temat.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2019-10-20 11:26:17
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 10:08, Liwiusz pisze:

    > Albo organizuje sklep w formie SAM i daje produkty na wagę - należy się
    > wówczas spodziewać, że część klientów spróbuje, część rozsypie itp.

    ...albo zmieni sklep, tak jak ja.
    Nie cierpię, gdy jakaś baba wyżera brudnymi paluchami kapustę kiszoną z
    beczki. Nie znoszę też, gdy jakiś menel ugryzie pół cukierka a resztę
    zawinie z powrotem w papierek.
    Albo mamusia karmi swojego zasmarkanego gnoja bułkami, słodyczami czy
    czymkolwiek innym i zanim dojdzie do kasy to pokazuje się, że niae ma za
    co płacić.

    Dlatego przypierdolić emerytowi za cukierki i uczyć to schamiałe
    społeczeństwo życia w społeczeństwie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Taby - Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 18. Data: 2019-10-20 11:52:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.10.2019 o 10:09, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wersji. Fakt faktem, że piszą, że gość nie stawił się na wezwanie do
    > *komendy policji*, ale potem dostał wyrok nakazowy za kradzież (a nie

    Czy kara, którą dostał, jest najwyższą możliwą za wykroczenie "kradzież
    małej wartości"?

    MJ

  • 19. Data: 2019-10-20 12:31:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przeprowadź się do lepszej dzielnicy.

    -----

  • 20. Data: 2019-10-20 12:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyrokował jeszcze sędzia czy już referendarz?

    -----