  • 1. Data: 2004-12-01 13:34:26
    Temat: Elo
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
    myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta. Dziś w sklepie komputerowym
    oznajmili, że mogą od ręki wydać. Na pytania, czy mogą zwrócić kasę za
    sprzęt odpowiedzieli przecząco. Czy są jakieś kruczki prawne, aby
    sprzedawca, musiał zwrócić kasę na prośbę klienta?
    thx

  • 2. Data: 2004-12-01 14:21:52
    Temat: Re: Elo
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
    > myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta.

    Joł ziom, czek dys ałt:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    Pozdro,
    Rymasz

  • 3. Data: 2004-12-01 14:27:12
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

> [...]
    > sprzęt odpowiedzieli przecząco. Czy są jakieś kruczki prawne, aby
    > sprzedawca, musiał zwrócić kasę na prośbę klienta?

    tak, jezeli nie bedzie w stanie go naprawic albo oddac takiego samego to
    wtedy mozna sie upierac przy zwrocie kasy (bo ma jeszcze opcje oddac Ci cos
    podobnego, ja np. dostalem ostatnio Radeon 9550 za Radeona 9200 :)). Ale
    tutaj to raczej nie liczylbym na to.

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk

  • 4. Data: 2004-12-01 16:12:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rymasz" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cokk2d$p8h$1@news.onet.pl...
    > "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    >
    > Joł ziom, czek dys ałt:

    Joł ziomek ;]

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    Wszytko fajnie, ale nic takiego nie widzę. Przed 2 h poinformował mnie
    kumpel, że myszka, którą dziś dostał z wymiany z gwarancji w sklepie też nie
    chodzi, więc jutro pójdę z nim do serwisu i będziemy żądać zwrotu kasy.,
    tylko chcę być przygotowany na rozmowę.