  • 1. Data: 2004-12-01 13:07:50
    Temat: wypowiedzenie umowy pracodawcy
    Od: "diddo" <d...@r...wp.pl>

    Witam

    Pracowałem u pracodawcy nadgodziny soboty wpisany jestem na listę obecności
    za te dni nie otrzymałem pieniędzy. Pytanie ?

    Czy jest to podstawą bym dał pracodawcy wypowiedzenie ??
    Pracowałem we wrześniu. te nadgodziny i do tej pory nie mam zapłacone.
    Czy mogę dać mu wypowiedzenie "dyscyplinarne" ?? z dniem np 1.XII.2004.
    ??

  • 2. Data: 2004-12-01 23:20:15
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy pracodawcy
    Od: "Romek" <r...@W...pl>

    http://www.prawopracy.fr.pl/

  • 3. Data: 2004-12-01 23:46:41
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik diddo napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > Pracowałem we wrześniu. te nadgodziny i do tej pory nie mam zapłacone.
    > Czy mogę dać mu wypowiedzenie "dyscyplinarne" ?? z dniem np 1.XII.2004.

    To zależy kiedy było wymagalne wynagrodzenie za te godziny nadliczbowe. Nie
    możesz przekroczyć 1 miesiąca.

    --
    JOHNSON :)