  • 1. Data: 2005-07-09 09:24:55
    Temat: "Eksperci" Komisji Śledczej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ogląda ktoś Komisję PZU ?
    Czy opinia ekspertów że w przypadku jednoczesnego wniosku o wyłączenie
    kilku członków komisji trzeba je głosować pojedynczo *z udziałem posłów
    co do których wpłynął również wniosek* nie jest głupia?
    Po co w takim razie jest art. 5 pkt 2 ustawy o Komisji zdanie drugie.
    "Po rozpatrzeniu wniosku komisja decyduje, w drodze uchwały, o
    wyłączeniu posła; w głosowaniu nie bierze udziału poseł, którego dotyczy
    wyłączenie. *Jeżeli wnioski dotyczą takiej liczby członków komisji, że
    uniemożliwia to przeprowadzenie głosowania, uchwałę w sprawie wyłączenia
    podejmuje Prezydium Sejmu.*"
    Czy ktoś może wymyśleć przykład takiej sytuacji w której przepsi ten
    stosowałby się?.

    W sądzie taka sytuacja jak wymyślili eksperci jest nie do przyjęcia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 2. Data: 2005-07-09 09:26:39
    Temat: Re: "Eksperci" Komisji Śledczej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Ogląda ktoś Komisję PZU ?

    Komisję ORLEN oczywiście.

  • 3. Data: 2005-07-09 09:33:31
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Johnson wrote:

    Eksperci sobie mogą. W ustawie jak byk stoi.

    Komisja teraz parę ruchów pod publiczkę - np. uchwała do Straży
    Marszałkowskiej o doprowadzenie Cimoszewicza, chociaż powinni się o to
    do sądu zwrócić.

  • 4. Data: 2005-07-09 09:35:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Szawurski napisał(a):

    > Eksperci sobie mogą. W ustawie jak byk stoi.

    Głupotę posłów rozumiem bo wynika ona z samego założenia, ale ci
    "eksperci" powinni korygować ich działania, w końcu chyba po to tam są.

  • 5. Data: 2005-07-09 10:03:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dao5f0$3o6$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czy opinia ekspertów że w przypadku jednoczesnego wniosku o wyłączenie
    > kilku członków komisji trzeba je głosować pojedynczo *z udziałem posłów
    > co do których wpłynął również wniosek* nie jest głupia?
    Cimoszewicz wnioskował o rozpatrzenie wyłączeń przez Prezydium Sejmu. Sądzę,
    że właśnie z powodu tego zapisu. Moim zdaniem i "expierdzi" i komisja

    Jottewyczyniają głupoty.

  • 6. Data: 2005-07-09 10:17:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dao7eu$6r2$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    Poprawiam:
    Cimoszewicz wnioskował o rozpatrzenie wyłączeń przez Prezydium Sejmu.
    Sądzę, że właśnie z powodu tego zapisu. Moim zdaniem i "expierdzi" i
    komisja wyczyniają głupoty.

    Jotte

  • 7. Data: 2005-07-09 11:59:31
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    Nie jestem prawnikiem ale zwyklym zjadaczem chleba i widze jak zwyczajni
    ludzie podchodza do tej "komisji" a najlepiej ujął to Kryszak opisujac jak
    to on przygotowywal sie do ogladania przesłuchania Prezydenta RP kupujac
    orzeszki .. ludzie traktuja to jak dobra sensacyjna telenowele a tak
    naprawde malo kto wie co komisja miala ustalic.. a na pewno nie dowie sie
    tego zwykly obywatel po analizie pytan p osłów.

    pozdr

    uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w adresie !
    Attention ! there is the antyspam in my adress
    cut all between [ ]

  • 8. Data: 2005-07-09 12:49:29
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    miasma wrote:

    > A moim zdaniem czy to Prezydent czy Marszałek Sejmu, oni są równi nam wobec
    > prawa i powinni poddać się przesłuchaniu a nie cyrkować.

    Może nie powtarzaj banałów.

    Z prezydentem trochę inna sprawa, ale Cimoszewicz zrobił to co mógł
    zrobić każdy. Jeśli jest równy wobec prawa to ma równe prawo z niego
    korzystać.

  • 9. Data: 2005-07-09 12:50:41
    Od: "miasma" <m...@p...pl>

    Użytkownik "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:daoehd$run$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2005-07-09 14:32:21
    Od: "miasma" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w
    wiadomości news:42cfc590$0$2132$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Może nie powtarzaj banałów.
    A ty nie zawężaj tematu

    > Z prezydentem trochę inna sprawa, ale Cimoszewicz zrobił to co mógł
    > zrobić każdy. Jeśli jest równy wobec prawa to ma równe prawo z niego
    > korzystać.

    No jasne, najlepiej jak każdy świadek, podejrzany,biegły, policjant zrobiłby
    tak samo jak szanowny Pan Marszałek, a wtedy byłoby prawdziwe PAŃSTWO
    PRAWA...