  • 41. Data: 2005-07-10 20:02:56
    Temat: Re: Re:
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:darufr$al9$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Tak? Twierdzę że twoja aluzja jest kiepska bo w mojej wypowiedzi nie ma
    > innych błędów (a przynajmniej ja ich nie widzę). Ty twierdzisz że są
    > więc je wskaż i wykaż że aluzja nie była taka kiepska jak myślę. Ale
    > widzę że albo nie ma błędów albo ich nie widzisz.
    Miał być EOT ale niech tam...
    Aluzja polegała na tym, że to ty jesteś błędem. I tyle. Sorry: chciałeś -
    wiesz.

    > Skąd nagle w tobie taki moralizator?
    Nie jestem moralizatorem. Po prostu wqrzają mnie przemądrzałe dupki.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2005-07-10 20:35:49
    Temat: Re:
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Aluzja polegała na tym, że to ty jesteś błędem. I tyle. Sorry: chciałeś -
    > wiesz.

    Nie kumam tej wypowiedzi. Może jaśniej?

    > Nie jestem moralizatorem. Po prostu wqrzają mnie przemądrzałe dupki.

    No proszę, znów pokazałeś klasę :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam