    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Date: Mon, 26 Jul 2004 21:04:39 +0200

    Użytkownik "tompac [TK]" <t...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:ce2h3d$rah$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rozwiązano to stosując skale robiegową A-B-C-D-E-F-G-H-I-K i dopiero 0

    To akurat zadne rozwiązanie, bo wszyscy mają ową rozbiegówkę. To jest
    mydlenie oczu podnoszącym słuszny zarzut, że latem też paruje. Przecież
    latem wszystkim równo paruje, wię co to ma do rzeczy.

    > Ktos mądru uznał że ludzie za bardzo oszcędzaja na energii a z racji
    > podwyzszonej wilgotności w łazience niedopuszczalne jest obniżanie w
    > niej temperatury ;)))

    Być może. Bardziej chyba z tego względu, że grzejniki w łazience, to jedyne,
    które możesz sobie wymienić na przykąłd na drabinkowe. Trzeba by było
    sprawność wyznaczać. Więc nie uwzględniają tego..

    Jak już wiele razy pisałem, to całe opomiarowanie to po prostu jakiś tam
    sposób podziału kosztów. Nikt nigdy nie dowiódł, że bardziej sprawiedliwy od
    innych. Dokąłdnie się tego praktycznie zmierzyć nie da.