    From: Autor <m...@w...tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Date: Sat, 24 Jul 2004 22:47:41 +0200

    Użytkownik Autor napisał:

    > 1. czy spoldzielnia mieszkaniowa moze eksmitowac lokatora z mieszkania
    > wlasnosciowego za zaleglosci w czynszu. mieszkanie jest splacone,
    > wszystkie formalnosci prawne pozalatwiane, jedynie brak aktu wlasnosci,
    > ktorego od początku nie chciala wydac spoldzielnia mieszkaniowa.
    >
    > 2. czy wykupujac mieszkanie na wlasnosc w spoldzielni, jest ona
    > zobowiazana do wydania aktu wlasnosci?
    >
    > 3. Czy brak zgody na wydanie aktu własności przez spoldzielnie
    > mieszkaniowa jest zgodne z prawem. Jesli tak, to na jakiej podstawie.
    >

    > Pozdr
    > Qba

    Widze ze sporo odbiegliscie od tematu.
    Po pierwsze, to nie mnie chca eksmitowac i nie zycze sobie by
    jakis "juras" walil do mnie epitetami. Placisz "juras" to plac, ja place
    inni tez placa...

    Chcialem dowiedzie sie jak to wszystko wyglada od strony prawnej.
    Rozumiem juz, ze jesli zalega sie z czynszem to moga eksmitowac.

    Nie uzyskalem odpowiedzi na 2 i 3 pytanie.
    Czy jest na to jakis przepis ze nie wydaje sie aktow wlasnosci po
    slaceniu calego mieszkania i prawnie bedacego "moja wlasnoscia".

    Pozdr
    Qba