    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekucja dlugu
    Date: Wed, 29 Jan 2003 14:36:04 +0100

    "PL" [...]

    > Prosze o wszelkie sugestie, zwlaszcza opierajace sie na codziennej
    praktyce.
    > Jak bardzo egzekutor moze "dokuczyc" bogu ducha winnej matce?

    To zalezy jak "bogu ducha winna" matka sobie na to pozwoli.

    Codzienna praktyka jest taka, ze fotma taka straszy jak moze dokad
    straszony wykazuje oznaki wystraszenia - jedna z oznak jest "brak reakcji".

    Proponuje na poczatek list
    "informuje, ze dluznik niemieszka pod wskazanym adresem"

    jesli beda straszyli "egzekucja" Matke drugie

    'Uprzejmie informuje, ze jeslinie zaprzestaniecie nekac mnie,
    osoby nie bedacej strona sporu zmuszona bede podjac stosowne kroki
    m inn
    skarge do GIODO o bezprawne wykorzystywanie i przetwarzaniemoich danyc
    osobowych"
    skarge do prokuratury o uzycie grozby karalnej w postaci "wyegzekwowania
    wszelkimi sposobami"
    rzekomego mojego wobec was dlugu'

    Moze pomoze.

    Boguslaw