  • Data: 2004-02-06 19:59:18
    Temat: Re: Dziennikarz idzie siedziec i kpiny z prawa
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > j...@y...com news:c00pm2$8d7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie dosc ze cenzura dziennikarzy jak za komuny, to jeszcze takie
    > kumoterstow, ladnie...

    Ja od dawna zauważam, że samorząd zaczyna się wyradzać i
    porzekształcać w jakąś dyktaturę. Do zawodów dostępu bronią. Wywłaszczać
    mogą. Plany zagospodarowania mogą tworzyć i przy okazji krzywdzić ludzi.
    A jak ich ktoś skrytykuje, to idzie siedzieć.
    Samorządy bezprawia w państwie prawa?
    15 lat od okrągłego stołu. A "cyrk" coraz większy.
    Z poważaniem,
    Janusz Polanowski