  • 1. Data: 2004-02-06 19:24:17
    Temat: Dziennikarz idzie siedziec i kpiny z prawa
    Od: "juras" <j...@y...com>

    Prawomocny wyrok , prosze poczytac o sedziach tego wyroku ,jakie to
    bliskie , jakie rodzinne .Tylko u nas takie rzeczy moga sie zdarzyc
    http://info.onet.pl/866283,11,item.html
    "...Przewodniczącym sądu grodzkiego w Policach jest bowiem Tomasz K. -
    szwagier urażonego urzędnika Piotra M. W momencie, gdy urzędnik składał w
    sądzie akt oskarżenia przeciwko dziennikarzowi, sędzia Tomasz K. i urzędnik
    Piotr M. mieszkali u swojego teścia. Sędzia Tomasz K. zasiadał w tym czasie
    w 3 osobowym składzie sędziowskim sądu w Policach wspólnie z sędzią Marcinem
    J., który skazał dziennikarza Andrzeja Marka...."
    juras

  • 2. Data: 2004-02-06 19:54:23
    Temat: Re: Dziennikarz idzie siedziec i kpiny z prawa
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@y...com news:c00pm2$8d7$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > Tomasz K. zasiadał w tym czasie w 3 osobowym składzie sędziowskim sądu
    > w Policach wspólnie z sędzią Marcinem J., który skazał dziennikarza

    Nie dosc ze cenzura dziennikarzy jak za komuny, to jeszcze takie
    kumoterstow, ladnie...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-02-06 19:59:18
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > j...@y...com news:c00pm2$8d7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie dosc ze cenzura dziennikarzy jak za komuny, to jeszcze takie
    > kumoterstow, ladnie...

    Ja od dawna zauważam, że samorząd zaczyna się wyradzać i
    porzekształcać w jakąś dyktaturę. Do zawodów dostępu bronią. Wywłaszczać
    mogą. Plany zagospodarowania mogą tworzyć i przy okazji krzywdzić ludzi.
    A jak ich ktoś skrytykuje, to idzie siedzieć.
    Samorządy bezprawia w państwie prawa?
    15 lat od okrągłego stołu. A "cyrk" coraz większy.
    Z poważaniem,
    Janusz Polanowski

  • 4. Data: 2004-02-07 09:46:02
    Od: "retyw" <r...@p...onet.pl>

    Miejmy nadzieje, ze caly ten sklad "sedziowski" pojdzie siedziec.

  • 5. Data: 2004-02-09 09:29:12
    Od: "juras" <j...@y...com>

    Użytkownik "retyw" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Miejmy nadzieje, ze caly ten sklad "sedziowski" pojdzie siedziec.
    Poszli posiedziec na piwku po sprawie , lacznie z skarzacym
    juras

  • 6. Data: 2004-02-09 13:17:17
    Od: alex747<a...@o...pl>

    Kto kpi sobie z prawa i z powagi sądu?
    Wyrok nakazywał dziennikarzowi przeproszenie osobnika, którego ów dziennikarz
    wcześniej
    obsmarował. Wyrok jest prawomocny i dziennikarz powinien się podporządkować.
    Konsekwencją odmowy wykonania wyroku sądu jest więzienie. To jest tak proste, że aż
    boli.
    Ja się nie zgadzam, żeby jakiś pismak kpił sobie z wyroków, bo ta zaraza się
    rozprzestrzenia.
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-02-09 18:33:18
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer>

    alex747 wrote:

> [...]
    > jakiś pismak kpił sobie z wyroków, bo ta zaraza się rozprzestrzenia. a'lex

    Kpisz facet czy co ?
    Obsmarował - może to i prawda - ale czy napisał nieprawdę ?
    sąd nie wnikał czy to co napisał dziennikarz to prawda tylko szwagrowi
    (sędziemu) nie podobało się że zaczyna być głośno o ich szwindlach i
    dlatego popełniono następny szwindel (a jak inaczej nazwać że w składzie
    sędziowskim jest powinowaty powoda?)
    Bo jeśli nie kpisz to pewnie sam jesteś z "rodzinki".
    A co do rozprzestrzeniającej się zarazy to zapewne należałoby zdezynfekować
    tenże (i wiele innych) "sąd".
    To że niektórzy tylko dlatego że mają (nie wiem dlaczego) immunitet sądzą że
    to oni są prawem i nikt im nie podskoczy nie skazuje nas na to abyśmy jak
    barany zgadzali się na brak kontroli społecznej nad "sądami" "sędzimi" i
    ich "uzasadnieniami wyroków".
    To właśnie całkowity brak kontroli społecznej spowodował że mamy taką
    rzeczywistość jaką mamy i to że tzw. wymiar sprawiedliwości ze
    sprawiedliwością wspólną ma tylko nazwę.

  • 8. Data: 2004-02-09 18:43:14
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    szpakuu wrote:
    > Kpisz facet czy co ?

    Może trochę dystansu do całej sprawy?

    > Obsmarował - może to i prawda - ale czy napisał nieprawdę ?

    A czy napisał prawdę?

> [...]
    > dlatego popełniono następny szwindel (a jak inaczej nazwać że w
    > składzie sędziowskim jest powinowaty powoda?)

    A możesz podać jakieś dowody na te szwindle?
    Bo na razie opierasz się chyba tylko na artykułach kilku brukowych
    źródeł, które zawsze gonią za sensacją, a często same je kreują.

    > To właśnie całkowity brak kontroli społecznej spowodował że mamy taką
    > rzeczywistość jaką mamy i to że tzw. wymiar sprawiedliwości ze
    > sprawiedliwością wspólną ma tylko nazwę.

    Brak kontroli społecznej?? Przecież co kilka lat to właśnie
    społeczeństwo wybiera swoich przedstawicieli do sprawowania władzy...

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 9. Data: 2004-02-09 20:41:55
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer>

    Artur Orlowski wrote:

    > A czy napisał prawdę?

    > A możesz podać jakieś dowody na te szwindle?

    Czy ten cytat to kłamstwo ?
> [...]

    > Brak kontroli społecznej?? Przecież co kilka lat to właśnie
    > społeczeństwo wybiera swoich przedstawicieli do sprawowania władzy...

    Nie mówię o teorii a o praktyce.
    Cała ta ordynacja wyborcza przypomina (zresztąco tu dużo pisać) - głosujesz
    na Nowaka a znowu obazuje się że wybrany został Kowalski. Więc nie kpij z
    ludzi którym jeszcze nie do końca zrobiono wodę z mózgu.
    A może zbyt długo żyli pod poprzednim systemem aby nie sprawdzić czy to co
    słyszą to na pewno prawda.
    Jeśli sędzia nie był bezstronny (a w tym przypadku ewidentnie nie był) to to
    jest szwindel i kpiny ze sprawiedliwości nawet jeśli dziennikarz nie jest
    bez winy.

    --
    szpakuu(at)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2004-02-09 20:55:40
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    szpakuu wrote:
    > szwagrowi >> (sędziemu) nie podobało się że zaczyna być głośno o ich
    > szwindlach i >> dlatego popełniono następny szwindel (a jak inaczej
    > nazwać że w >> składzie sędziowskim jest powinowaty powoda?)

    Po pierwsze: czy to prawda, to sam powinieneś sprawdzić.
    Po drugie - czy to jest prawnie zabronione? - powinieneś chyba
    atakować wyrok - jeśli jest niezgodny z prawem - to odwołanie
    i można podnieść krzyk. Jeśli zgodny z literą prawa - to jakie
    znaczenie ma kto go wydał?

    > Czy ten cytat to kłamstwo ?
    > "...Przewodniczącym sądu grodzkiego w Policach jest bowiem Tomasz K. -

    Ale z czego to cytat - uzasadnienie jakiegoś wyroku czy co? A może
    jakiś kodeks...

    > Nie mówię o teorii a o praktyce.

    A tak. W praktyce wybory są sfingowane i nikt nikogo nie wybiera.

    > Jeśli sędzia nie był bezstronny (a w tym przypadku ewidentnie nie
    > był) to to jest szwindel i kpiny ze sprawiedliwości nawet jeśli
    > dziennikarz nie jest bez winy.

    Możesz podać dowody na to, że wyrok nie był bezstronny?
    A zresztą lepiej nie. EOT. Bo dyskusja schodzi na politykę.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl