  • 21. Data: 2011-05-03 21:58:43
    Temat: Re: Dziennikarska propaganda
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JK

    > Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego
    > nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z
    > instytucjonalną edukacją?".

    Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy)
    może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji.

  • 22. Data: 2011-05-03 22:37:56
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 23:58, to pisze:
    > begin JK

    > Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy)
    > może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji.

    A więc teraz już może? Zmieniasz zdanie jak
    chorągiewka na wietrze. Albo nie rozumiesz
    tego co piszesz.

    Ogólnie, to szkoda czasu na taką dyskusję.

    JK

  • 23. Data: 2011-05-03 23:23:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-03 20:44, Stokrotka pisze:

    > Bzdura.
    > Mam około 40 lat, i pamiętam jeszcze szkołę.
    > Uczęszczałam do w sumie kilku, w każdej były patologie, jednak skala
    > patologi była istotnie zależna od szkoły (np nauczyciel pobił ucznia, w
    > pierwszej klasie LO, około 1 miesiąca nauki; inne patologie: wymuszanie
    > pieniędzy - uczniowie, wymusznanie usług - nauczyciele, rażące zaniżanie
    > ocen, rażaco złe traktowanie wybranyh uczniuw).
    >
    > Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z
    > możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

    Dlaczego podrobiłeś sobie Stokrotki nicka? Nie mogłeś nic innego
    wymyślić? Kusi Cię to co cudze?

    --
    animka

  • 24. Data: 2011-05-03 23:24:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-03 21:16, Borys Pogoreło pisze:

    > Stokrotka pisząca o patologiach. Urocze...

    To jakiś złodzejaszek nicków :-(

    --
    animka

  • 25. Data: 2011-05-03 23:28:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JK

    > A więc teraz już może? Zmieniasz zdanie jak chorągiewka na wietrze.

    Piłeś?

  • 26. Data: 2011-05-04 17:42:02
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >To jakiś złodzejaszek nicków :-(
    Kto? Ja - wypraszam to sobie-
    czy Borys Pogoreło ?

  • 27. Data: 2011-05-04 17:43:27
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Za to nauczanie jest bardziej patologiczne.

    Znowu nie rozumiem,
    książki wydają się być odrobinę lepsze niż w moim pokoleniu,
    ale i moim nie były złe.

  • 28. Data: 2011-05-04 17:46:12
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >Dlaczego podrobiłeś sobie Stokrotki nicka? Nie mogłeś nic innego wymyślić?
    >Kusi Cię to co cudze?

    Po czym tak wnioskujesz?
    Wydaje mi się, że ostatnio nikomu świadomie nie użyczyłam adresu,
    ktoś używa mojego bez mojej wiedzy i zgody?