  • Data: 2014-02-21 18:24:39
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Maciek napisał:

    > A czy ci "niewinni ludzie" na pewno nie są komuś coś winni? Jakiś
    >
    > kredycik, pożyczka dla polepszenia życia nie wchodzi w grę? Ja wiem, że
    >
    > żyjemy w socjalizmie i jak się ktoś bezmyślnie zadłuża, to właściwie
    >
    > społeczeństwo powinno to wziąć na klatę, ale jakoś cały czas nie mogę
    >
    > się do tej rzeczywistości przyzwyczaić :->

    Na dwoje babka wrozyla, otworz skrzynke e-mail
    90% to kuszace oferty miniratek. Firmy windykacyjne
    wygrywaja tylko 1/3 spraw. Czyli pi razy drzwi
    2/3 spraw to naciaganie ludzi. Pominmy to
    ze wiekszosc jednak placi przed sprawa.
    Komornikom udaje sie sciagnac ledwie 15-25%.
    Komornik nie jest od udowadniania, dluznik ma
    mozliwosc obrony przed sadem, jak przespal
    lub olal sprawe to jego strata. Jak ktos byl
    za granica po powrocie widzi ze komornik
    dobiera sie do majatku, jeszcze mozna walczyc.
    Warto sie dogadac z komornikiem, na przekazie
    pocztowym dopisac "z zastrzezeniem zwrotu"
    i pozniej z takim kwitkiem dochodzic swoich praw
    przed sadem.