  • Data: 2014-02-21 20:48:25
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: Chocobo <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-21 12:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Zrozum wreszcie, że komornik nie jest do szukania usprawiedliwienia dla
    > dłużnika

    Zrozum wreszcie, że ja nie mam nic do tego, co komornik robi z
    dłużnikiem. Mówię o tym, że jego nie obchodzi to, że robi koło dupy
    zwykłym ludziom, którzy nie mają z nim nic wspólnego.

    > OK, to analogia policyjna: policjant dostał nakaz aresztowania i
    > doprowadzenia pewnego człowieka. Znalazł go, ujął - a ten lamentuje że
    > to pomyłka, i żeby sprawdził czy w wyroku nie ma błędów... teraz
    > widzisz, jakiego absurdu się domagasz?

    Nienie. Policja dostałą nakaz, weszła do mieszkania, a że w mieszkaniu
    była inna osoba, to aresztowała i ją. Na wszelki wypadek, bo skoro
    mieszkały razem, to na pewno tez jest winna.

    I jeśli dla ciebie absurdem jest domniemanie niewinności, to ja nie mam
    więcej pytań i życzę ci miłego fotografowania centów handlowych.

    marcin