  • 11. Data: 2005-05-25 12:48:40
    Temat: Re: Dyslekcja a tutejsze poradnictwo prawne
    Od: Mariusz Zielinski <l...@l...pl>

    wojtekpa wrote:

> [...]

    Człowieku, postanowiłeś udowodnić, że wśród prawników zdarzają się takie
    zakały ? Takie jak ty ? Forma i styl twoich wypowiedzi są co najmniej
    naganne. Skoro masz do czynienia z prawem to wiesz, że jego nieznajomość
    nie zwalnia od odpowiedzialności więc zabieraj się za czytanie netykiety.

    Prawnik - dyslektyk ? ROTFL. To jak bezręki pływak. Dziwny jest ten świat.

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
    Poczytaj sobie, weź do serca i dopiero wróć.

    --
    Mariusz Zielinski

  • 12. Data: 2005-05-25 19:35:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    Daj spokój. udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to głupota do
    kwadratu. I tak tego nie zrozumie, a dyskusje szybko sprowadzi do swego
    poziomu, gdzie zabije Cię doświadczeniem. Nie warto.

  • 13. Data: 2005-05-25 19:37:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > U mnie w tytule rozdziału oraz w art. 991 kc stoi jak byk "zachowek".
    > Jak to świadczy o tobie jako o prawniku, skoro się upierasz wbrew
    > oczywistym faktom.

    On jest elektrykiem. Pisał w którymś wątków. Z tym, ze jak twierdzi, to
    może na każdy temat polemizować. Jednego wybitnego elektryka mieliśmy
    już. Czyżby następny? :-)

    > No i oczywiście mógłbyś nie zaczynać nowych wątków.

    Jemu brakuje dos szęścia rozdziałów. Może o to mu chodzi :-)

  • 14. Data: 2005-05-25 21:22:03
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > kwadratu. I tak tego nie zrozumie, a dyskusje szybko sprowadzi do swego
    > poziomu, gdzie zabije Cię doświadczeniem. Nie warto.

    Koles najprawdopodniej mysli, ze pl.soc.prawo jest czescia serwisu
    poradaprawna.info. :o)

  • 15. Data: 2005-05-25 21:23:43
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    wiadomości

    > Koles najprawdopodniej mysli, ze pl.soc.prawo jest czescia serwisu
    > poradaprawna.info. :o)

    tzn. pomocprawna.info

  • 16. Data: 2005-05-26 00:21:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Koles najprawdopodniej mysli, ze pl.soc.prawo jest czescia serwisu
    > poradaprawna.info. :o)

    Sądząc po tym, co pisze, to mam pewną wątpliwość, czy on cokolwiek
    myśli, jak to pisze. :-) Ale może. Zawsze należy zakładać działanie w
    dobrej wierze.

  • 17. Data: 2005-05-26 00:30:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > On jest elektrykiem. Pisał w którymś wątków. Z tym, ze jak twierdzi, to
    > może na każdy temat polemizować. Jednego wybitnego elektryka mieliśmy
    > już. Czyżby następny? :-)

    Ooo! To może on da mi moje 100 milionów? ;->

  • 18. Data: 2005-05-26 06:19:42
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2005 02:21:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zawsze należy zakładać działanie w dobrej wierze.

    :-D

    RG

  • 19. Data: 2005-05-26 09:09:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Thu, 26 May 2005 02:30:10 +0200]:

    > Ooo! To może on da mi moje 100 milionów? ;->

    Nie przyuwazyles, ze tamten mowil "dam" a myslal "zgarne"? ;)

    Kira