  • 1. Data: 2005-05-25 06:30:25
    Temat: Dyslekcja a tutejsze poradnictwo prawne
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

    -DZIAŁAJĄCY TU PRAWNICY Z ZAWODU ELEKTRYCY, HYDRAULICY I INNI.
    -PRAWDZIWY PRAWNIK Z KANCELARII OPRÓCZ KASY PONOSI
    -ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SWOJE PORADNICTWO A TU CO?????
    ----KU PRZESTROEDZE DLA ZASTONOWIENIA
    ----PISZĄCYM TU TĄ UWAGĘ DEDYKUJE .

    -Przepraszam zdaje sobie sprawę z mojej kiepskiej ortografi
    -Jestem tylko prawnikiem dyslektykiem moja kancelaria nie
    -pisze podań naszym kluczowym zadaniem są duskusje pseudo-prawne.
    -nie zgodzę się z moim przedmówcą zachówek tak właśnie
    -piszemy w języku polskim i zdecydowanie istnieje
    -odsyłam KC dział spadki art.922 paragraf 3 lub do encyklopedii
    -Rada Dzekańska postuluje debranie mojemu przedmówcy togi
    -oraz relegowanie z forum.
    -> Myślę że mogłbys przymyślec ortografię

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-25 06:44:14
    Temat: Re: Dyslekcja a tutejsze poradnictwo prawne
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: wojtekpa [Wed, 25 May 2005 06:30:25 +0000 (UTC)]:

    Czy moglbys sie sprezyc i zaczac zachowywac sie jak normalny
    czlowiek korzystajacy z usenetu...? Bo lekko irytujacy sie juz
    nawet jak dla mnie robisz...

    Kira

  • 3. Data: 2005-05-25 06:49:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wojtekpa napisał(a):

    > -nie zgodzę się z moim przedmówcą zachówek tak właśnie
    > -piszemy w języku polskim i zdecydowanie istnieje
    > -odsyłam KC dział spadki art.922 paragraf 3 lub do encyklopedii

    U mnie w tytule rozdziału oraz w art. 991 kc stoi jak byk "zachowek".
    Jak to świadczy o tobie jako o prawniku, skoro się upierasz wbrew
    oczywistym faktom.

    No i oczywiście mógłbyś nie zaczynać nowych wątków.

  • 4. Data: 2005-05-25 07:12:37
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

    ----Pozdrawiam bez urazy------

  • 5. Data: 2005-05-25 07:29:45
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

  • 6. Data: 2005-05-25 07:58:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wojtekpa napisał(a):

    {ciach ...]

    Skro twierdzisz że w gazecie prawnej tak jest to ja tego nie zweryfikuje
    bo nie mam gazety. Ale śmiem wątpić. We wszystkich kodeksach cywilnych
    które miałem w życiu (a trochę już ich było) był "zachowek" a nie
    "zachówek".
    A jak cię uczyli na studiach (?!) - "zachówek" czy zachowek?
    Co z tego że odpowiadasz za swoje słowa skoro pleciesz bzdury i upierasz
    się przy rzeczach których nie ma?

  • 7. Data: 2005-05-25 10:50:54
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    wojtekpa<w...@i...net.pl> napisał(a):

    ciach,

    a o co chodzi ???????

    pzdr

    marek radwański

  • 8. Data: 2005-05-25 10:57:45
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "wojtekpa" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A od kiedy Gazeta Prawna pelni role Dziennika Ustaw? :D

  • 9. Data: 2005-05-25 11:07:43
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "wojtekpa" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    A moglbys przestac trolowac? Idz do sadu i zloz wniosek o tenh swoj
    "zachówek"! Niech sie w sadzie tez posmieja! :D

  • 10. Data: 2005-05-25 12:18:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: wojtekpa [Wed, 25 May 2005 07:12:37 +0000 (UTC)]:

    > tutejsze poradnictwo nie ma sęsu

    1. sENsu.

    > ta strona to BANER reklamowy

    2. To NIE JEST zadna strona. Piszesz poprzez strone WWW, ale
    to co piszesz pojawia sie zupelnie gdzies indziej. Nie na tej
    stronie WWW. w Usenecie. Usenet NIE JEST strona WWW.

    --> www.google.pl

    > brak wyszukiwarki podziału na działy

    3. Wyszukiwarka: www.google.pl --> grupy dyskusyjne
    4. Jedyne "dzialy" jakie tu sa, to rozne grupy, np:
    pl.soc.prawo
    pl.soc.religia
    pl.praca.dyskusje
    pl.rec.zwierzaki