eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDyscyplinarki Waltzogrodu: W mediach napisali to motorniczy MUSI być winny › Re: Dyscyplinarki Waltzogrodu: W mediach napisali to motorniczy MUSI być winny
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyscyplinarki Waltzogrodu: W mediach napisali to motorniczy MUSI być
    winny
    Date: Mon, 12 Sep 2016 15:13:31 +0200

    W dniu 12.09.2016 o 14:31, A. Filip pisze:
    > http://www.rp.pl/Przestepczosc/160919812-Warszawa-Pr
    okuratura-analizuje-atak-na-profesora-Kochanowskiego
    -w-tramwaju.html

    > Tramwaje Waltzogrodu nie rozpoczęły postępowania dyscyplinarnego by
    > ustalić czy konsekwencje służbowe powinny być wyciągnięte. Tramwaje
    > Waltzogrodu _już_ "obiecały" że konsekwencje służbowe zostaną
    > wyciągnięte.

    Artykuł z dziś, zdarzenie o ile dobrze kojarzę z przedwczoraj. Nie wiem
    czy jesteś z Waltzogrodu, ale spieszę wyjaśnić - wszystkie nowe tramwaje
    są wyposażone w monitoring (a 22 oidp jeżdzą same nowe niskopodłogówki)
    i o ile naturalnym jest, że prokuratura sprawę "bada", to Tramwaje
    Warszawskie zapewne sprawę już zbadały. Zapewne na monitoringu widać, co
    widać, do centrali nazdoru ruchu zgłoszenia nie było, na służby też nie,
    motorniczy z pewnością potwierdził co miał potwierdzić (bo przecież
    zapisy są, więc co wykombinuje). Więc z punktu widzenia TW okoliczności
    faktyczne zostały już wyjaśnione. Teraz pozostało wyciagnięcie
    konsekwencji służbowych, albo udawanie głupa i zlanie tematu.

    Shrek