  • 1. Data: 2016-09-12 14:31:15
    Temat: Dyscyplinarki Waltzogrodu: W mediach napisali to motorniczy MUSI być winny
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.rp.pl/Przestepczosc/160919812-Warszawa-Pr
    okuratura-analizuje-atak-na-profesora-Kochanowskiego
    -w-tramwaju.html
    > Z kolei w weekend na Twitterze pojawił się komunikat ZTM Warszawa, że
    > Tramwaje Warszawskie wyjaśniają sprawę pobicia profesora, a wobec
    > motorniczego wyciągnięte zostaną konsekwencje służbowe.

    Tramwaje Waltzogrodu nie rozpoczęły postępowania dyscyplinarnego by
    ustalić czy konsekwencje służbowe powinny być wyciągnięte. Tramwaje
    Waltzogrodu _już_ "obiecały" że konsekwencje służbowe zostaną
    wyciągnięte.

    Pani prezydent Warszawy Hannie Gronkiewicz-Waltz (PO) z całego serca
    życzę zastosowania takich samych "wysokich" standardów we wszelkich
    postępowaniach wobec niej.

    --
    A. Filip
    Ładna dziewczyna i wybrakowany towar zawsze znajdą amatora.

  • 2. Data: 2016-09-12 15:13:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2016 o 14:31, A. Filip pisze:
> [...]
    > ustalić czy konsekwencje służbowe powinny być wyciągnięte. Tramwaje
    > Waltzogrodu _już_ "obiecały" że konsekwencje służbowe zostaną

    Artykuł z dziś, zdarzenie o ile dobrze kojarzę z przedwczoraj. Nie wiem
    czy jesteś z Waltzogrodu, ale spieszę wyjaśnić - wszystkie nowe tramwaje
    są wyposażone w monitoring (a 22 oidp jeżdzą same nowe niskopodłogówki)
    i o ile naturalnym jest, że prokuratura sprawę "bada", to Tramwaje
    Warszawskie zapewne sprawę już zbadały. Zapewne na monitoringu widać, co
    widać, do centrali nazdoru ruchu zgłoszenia nie było, na służby też nie,
    motorniczy z pewnością potwierdził co miał potwierdzić (bo przecież
    zapisy są, więc co wykombinuje). Więc z punktu widzenia TW okoliczności
    faktyczne zostały już wyjaśnione. Teraz pozostało wyciagnięcie
    konsekwencji służbowych, albo udawanie głupa i zlanie tematu.

    Shrek

  • 3. Data: 2016-09-12 19:17:30
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/12/2016 7:31 AM, A. Filip wrote:
    > Tramwaje Waltzogrodu nie rozpoczęły postępowania dyscyplinarnego by
    > ustalić czy konsekwencje służbowe powinny być wyciągnięte.

    Bo te juz zostaly ustalone.

  • 4. Data: 2016-09-12 20:57:14
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Sep 2016 15:13:31 +0200, w <nr69lq$34b$3@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > faktyczne zostały już wyjaśnione. Teraz pozostało wyciagnięcie
    > konsekwencji służbowych, albo udawanie głupa i zlanie tematu.

    Niestety, to był stary typ tramwaju -- bez monitoringu.

  • 5. Data: 2016-09-12 22:00:39
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "rg" <n...@o...pl> pisze:

    > Niestety, to był stary typ tramwaju -- bez monitoringu.

    Masz link na źródło tej wiedzy w przeciwieństwie do Shreka?

    Zaś polityka informacyjna Tramwajów Waltzogrogu jakoś zaczyna mi
    się tak jakoś kojarzyć z Procesem Kafki - HGW na czym _dokładnie_
    ma polegać przewinienie motorniczego ;-)

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kara-dla
    -motorniczego-tramwaju-w-ktorym-pobito-profesora,211
    422.html
    > 15:30 Prokuratura bada sprawę
    > Kara dla motorniczego tramwaju, w którym pobito profesora
    > - W poniedziałek odbyła się rozmowa z motorniczym. Mężczyzna wie, które
    > przepisy regulaminu naruszył. [...] - powiedziała w rozmowie z
    > tvnwarszawa.pl Monika Wierzbicka z Tramwajów Warszawskich.

    Ja nie wiem czy według TW "widział a nie zareagował" czy może TW
    automatycznie domniemują że "widział czy nie widział, wiedział
    czy nie wiedział, motorniczy odpowiada za cały tramwaj" ;-)

    --
    A. Filip
    Dobra psu mucha, kiedy nie ma chleba. (Przysłowie polskie)

  • 6. Data: 2016-09-12 22:46:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2016 o 22:00, A. Filip pisze:

    > Masz link na źródło tej wiedzy w przeciwieństwie do Shreka?

    Może mieć rację - rzeczywiście na 22 jeżdzą różne typy.

    Shrek

  • 7. Data: 2016-09-13 00:38:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-12 o 22:00, A. Filip pisze:

> [...]
    > automatycznie domniemują że "widział czy nie widział, wiedział
    > czy nie wiedział, motorniczy odpowiada za cały tramwaj" ;-)

    Odpowiedzialny kierowca czy tramwajarz to po cichu zadzwoniłby po
    odpowiednie slużby i już na następnym przystanku by zrobili porządek.
    Ale to cykory z wioch teraz tu pracują. Poprzesiadali się z furmanek.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-09-13 10:10:18
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 12 Sep 2016 22:00:39 +0200 (CEST), w <a...@b...pl>,
    "A. Filip" <a...@b...pl> napisał(-a):

    > Masz link na źródło tej wiedzy w przeciwieństwie do Shreka?

    Informacja od chyba rzecznika MPK (z radia).

  • 9. Data: 2016-09-13 10:28:46
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "rg" <n...@o...pl> pisze:

    > Informacja od chyba rzecznika MPK (z radia).

    Jakoś TW potem nie chciały podkreślać że podstawą "dyscyplinarki" ma być
    niezgłoszenie zdarzenia "w trakcie lub po". Czyli że motorniczy wiedział
    lub dowiedział się o "zdarzeniu" albo że _w trakcie jazdy_ motorniczy ma
    monitorować zachowanie pasażerów [brak monitoringu wzmiankowany]
    A to zdanie zacytowane na końcu to perełka "polskiej ksenofobii" ;-)

    http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1675200
    ,1,prof-jerzy-kochanowski-pobity-w-warszawskim-tramw
    aju-powod-mowil-po-niemiecku.read

    --
    A. Filip
    Krowa spożywa paszę na pastwisku pięcioma pyskami, swoim właściwym oraz czterema

  • 10. Data: 2016-09-13 11:25:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    współpasażera włoskiego pochodzenia, bo sądził, że Chilijczyk jest Arabem. [...]

    > A to zdanie zacytowane na końcu to perełka "polskiej ksenofobii"

    Żeby być prawdziwym Polakiem należy się prawidłowow posługiwać jezykiem polskim,

    PS. Bardzo wpie....ą kibole Legii jutro Niemcom z BVB??