eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego › Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
  • Data: 2019-09-14 21:50:01
    Temat: Re: Dyrektywa PSD2 a prawny nakaz posiadania telefonu komórkowego
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 września 2019 20:12:59 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Możesz. Tylko, że telefon powinien być raczej bezprzewodowy i z
    > wyświetlaczem.

    Hehehe - zaczyna być naprawdę zabawnie :)

    Zapytam inaczej - dlaczego standardowy komputer stacjonarny, nawet najbardziej
    nowoczesny i z dostępem do internetu jest zbyt "słabym" narzędziem,
    nie nadającym się wg niektórych do wykorzystania jako "silne uwierzytelnienie"
    wg PSD2 - natomiast smartfon już takim "silnym" narzędziem jest i się nadaje.

    Jakoś nikt nic nie wspomina o treści owej mitycznej dyrektywy, a ja pytam o jej
    treść, a nie o to co wolno lub nie dostawcom zdalnych usług bankowych. Może nie
    doczytałem i jest tam jednak napisane, co trzeba obowiązkowo posiadać, by móc z
    takich zdalnych usług korzystać, nawet na nie swoim komputerze...

    Pozdr-
    -Rowerex