    From: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Wed, 30 Mar 2005 22:09:31 +0200

    wsklarz mi przepis (z podanych prze ze mnie )ktory niemoglby miec
    > zastosowania
    > w konretnych sytuacjach i uzasadnij. W taki sposob moge porozmawiac, moge
    > racje przyznac, przyznac sie do bledu itd,
    > ale jezeli ktos formuluje post w stylu leszka to jest sie moge na niego
    > tylko "wysrac", bo dla mnie jest takim samym prostakiem, imbecylem
    > i kretynem jak on.

    Byłbym zobowiązany gdybyś powstrzymał się od określaniem mnie
    w sposób w jaki to robisz w powyższym cytacie (nawet pośrednio), bo
    chociaż nie robi to na mnie większego wrażenia ze względu na przyzwyczajenie
    do róznej maści furiatów występujacych powszechnie w Internecie, to może mi kiedyś
    "nerw" puścić i skończy się sądem.Chociażby z art 216KK.
    Co do przykładu to proszę bardzo
    Wspominasz o art 280czyli Rozboju
    Jest on przestepstwem dwukierunkowym, -z jednej strony kradziez, z drugiej przemoc
    lub
    groźba jej natychmiastowego użycia,albo doprowadzenie człowieka do stanu
    nieprzytomności lub bezbronności.
    Kradzież jest przestępstwem kierunkowym, może być popełniona tylko z zamiarem
    bezpośrednim o szczególnym zabarwieniu(dolus coloratus)ma to miejsce wtedy gdy ustawa

    do opisu czynu wprowadza dodatkowe znamię w postaci nastawienia psychicznego-celu
    działania,zamiar
    zabarwiony jest określoną tendencją - która zmierza do uświadomionego sobie przez
    sprawcę celu.
    Przy przestepstwie kradziezy celem tym jest przywłaszczenie.
    W przypadku o którym tutaj mówimy nie można dyrektorowi tego celu przypisać-nie
    realizują
    się znamiona kradziezy, nie realizuja się znamiona rozboju.
    Reszty mi się nie chce po prostu opisywać-za duzo czasu by to zabrało.
    Twoją informacje na temat tego gdzie i kiedy defekujesz uważam za zupełnie
    niepotrzebną a wręcz niesmaczną.