  • Data: 2005-03-30 20:48:25
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Leszek" <y...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "|<onrad" wrote in message:

    > No wlasnie! na to czekalem :) Zalozmy, ze uczen by cos wskural i odzyskal
    > komorke bez interwencji rodzicow. Moge sie zalozyc, ze na nastepny dzien
    > zostalby poproszony przez dyrekcje szkoly o zabranie papierow. Skoro nie
    > zgadza sie na statut szkoly, nie ma prawa do uczeszczania do niej.
    Podpisuję się pod tym też, pytanie tylko, które zadałem wcześniej:
    "Ile razy ów uczeń z tego "przywileju skruchy" skorzystał?
    Czy to było po raz pierwszy?
    Tu jest cały pies pogrzebany.
    A tak na marginesie najczęściej przyznanie się do winy i okazanie
    skruchy jest najcięższą karą (nie dotyczy recydywy).

    Doskonale wiadomo, że w myśl przepisów oświatowych
    podstawówka od gimnazjum powinna być oddzielona, a przebywanie
    uczniów bez uzasadnienia w innej szkole - dotyczy to również
    zespołów szkół jest zabronione.
    Dlaczego więc używał telefonu właśnie w miejscu w którym
    nie powinien się znajdować?
    Za mało znamy faktów.
    Nie chcę nikogo podejrzewać lub obrażać, ale nasz "adwokat"
    też jest podejrzany, przecież doskonale wiedział, że
    w szkole jego kolega nie może używać telefonu.
    Leszek