  • Data: 2023-11-01 17:30:43
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2023 o 07:10, Shrek pisze:

    > Podsumujmy - kia nie powinna jechać lewym, ale nie powinna go pod żadnym
    > pozorem zmieniać bo zawsze może nadlecieć BMW z mach 0,3. Jak już
    > wjedziesz na lewy, to nie można go zmieniać - trzeba jechać do konca!

    Miliony ludzie codziennie zmieniają jakoś te pasy i nie wpadają na
    siebie, co daje mi podstawę sądzić, ze da się. Jak widzę, ze jest coś z
    tyłu i nie potrafię ocenić w nocy, jak daleko, to albo nie wykonuję tego
    manewru, albo sygnalizuję zamiar (po to są te żółte światełka),
    odczekuję wystarczająco długo i jak widzę, ze nic się szczególnie nie
    zbliża, to wykonuję manewr. I nie wiem, czy KIA tego tak nie zrobiła.

    Nie wykluczone, że blenda BMW była odpowiedzią na kierunkowskaz KIA i
    niosło przekaz: Kolego, ale ja tu jadę! Po prostu zbyt wiele nie wiemy,
    by to oceniać.
    --
    (~) Robert Tomasik