  • Data: 2023-11-01 17:51:00
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2023 o 15:33, Shrek pisze:

    > A 175...

    Nie chce mi się przeszukiwać wątku, ale podobno odczytali 253 km/h. Ale
    skoro Cię intryguje 175 km/h i nie umeisz sobie tego sam policzyć, to
    dokładnie zbliżał się z prędkością 48,61 km/h.

    > 50.

    Matematyka i fizyka są dlatego takimi pięknymi naukami. ze są mało
    podatne na głupotę. Jak jechał 100 km/h szybciej, to zbliżał się nieco
    mniej, niż 27,78 m/s. Nie 50 m/s, choćbyś nie wiem jak tupał.

    > Czyli sekunda, może półtorej.

    Zastanawiam się, ale sądzę, że mogło to być 2~4 sekundy, chyba, ze ten
    odcinek jest oświetlony latarniami, to pewnie dalej.

    > A w innym punkcie piszesz, że skoro tak jeździł to widocznie nie
    > prędkość była przyczyną. To skoro nie była przyczyną to co cię tak dziwi
    > ze wcześniej sie nie wypierdolił?

    Co by Ci tu odpisać, by Twej godności osobistej nie urazić. Nie wiem,c
    zy wiesz, ze fizyka nie zależy od tego, co kto mówi, czy pisze, a żyje
    własnym życiem. Skoro jechał i na nic nie wpadał, to sama w sobie
    prędkość widocznie nie zabija. Ona kasuje margines błędu. Pytanie, kto
    ów błąd popełnił. Bo prędkość skasowała margines na jego naprawienie.

    > Z tym że jechał lewym.

    Coś, jak dogmat. Proszę księdza, ale nie mamy dowodu na to, że Chrystus
    był synem Boga. Jak to nie. Przecież on był Synem Boga. Ciężko się
    dyskutuje z taką logiką.

    > Przecież był na lewym... Myślisz że jak 100 razy napiszesz, to się ślady
    > na jezdni zmienią?

    Wątpię, by się zmieniły. Bardziej boję się, ze ich po prostu nie ma, bo
    jakby były, to już dawno byśmy o tym wiedzieli.
    --
    (~) Robert Tomasik