  • 101. Data: 2011-07-17 15:09:14
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:4e22aaea$0$2492$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jest Jan Kowalski mieszkający w Warszawie na Jana Pawła 2 i Jan Kowalski
    > mieszkający w Warszawie na Jana Pawła 2, czy nie lepiej by mieli drugie
    > imię?

    A może wystarczą numerki (Jan Kowalski 1 oraz Jan Kowalski 2),
    podobnie jak Janom Pawłom wystarczyły? ;-)

    Aha, no i jakiś Jan Kowalski może mieszkać przy ul. Jana Pawła Woronicza.

    Piotr

  • 102. Data: 2011-07-17 16:43:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/17/2011 4:27 AM, Maciek wrote:

    > Jest Jan Kowalski mieszkający w Warszawie na Jana Pawła 2 i Jan Kowalski
    > mieszkający w Warszawie na Jana Pawła 2, czy nie lepiej by mieli drugie
    > imię?

    lepiej do czego?

  • 103. Data: 2011-07-17 16:44:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/17/2011 5:25 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Pomijając zupełną niepedagogiczność takiego rozwiązania, to kto by
    > to zapamiętał? Od tego są ,,dnsy'' i powiązanie numeru z nazwiskiem :D

    niech sobie uczen swoja czesc DNS wrzuci do cache i pamieta jak ma
    numerek :)

  • 104. Data: 2011-07-17 16:57:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.07.2011 18:44, witek pisze:

    > niech sobie uczen swoja czesc DNS wrzuci do cache i pamieta jak ma
    > numerek :)

    Uczeń pamięta, ale ja nie pamiętam. Za słaby kesz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 105. Data: 2011-07-18 08:22:51
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 13:41:50 -0500, witek napisał(a):

    > Ale o to tez zadbalismy. Przemeldowalismy sie w nieznane,

    Jak to się robi?
    A propo, zarówno wy, jak i ten "ktoś tam w nieznanym" poświadczyliście
    nieprawdę z tym "meldowaniem w nieznanym" ;P

  • 106. Data: 2011-07-18 08:34:01
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 23:12:49 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Po to żeby odróżnić np. Jerzego Nowakowskiego od Jerzego Marka
    > Nowakowskiego.

    No przecież i tak się różnią - więc w czym problem?

  • 107. Data: 2011-07-18 08:40:50
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 06:03:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Zasada tetyczna nie ma jakiegoś uzasadnionego celu. Jest, bo jest.

    Czyli "prawo powielaczowe".

    > Dlaczego przepuszczamy w drzwiach kobiety przodem?

    A kto ci takich bzdur naopowiadał?
    Wiesz co to savoir-vivre??
    Widzisz, ze w _uzasadnionych_ okolicznościach to należy przejść pierwszym?
    :))

    > Nie ma na to racjonalnego uzasadnienia.

    No wcale się nie dziwię, biorąc pod uwagę twoje wypociny. Masz problem z
    ogarnięciem klimatu.
    W ramach nauki - poczytaj, nie będziesz już może takim burakiem:
    http://www.savoir-vivre.com.pl/?przepuszczanie-w-drz
    wiach,123

  • 108. Data: 2011-07-18 08:49:03
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 13:30:15 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ruch generalnie był lewostronny z uwagi na praworęczność ludzi.
    > Poruszając się przy lewej krawędzi, stykaliśmy się z idącymi z przeciwka
    > prawymi bokami. Jeżeli byli to przyjaciele, podawaliśmy im rękę, jeżeli
    > wrogowie, mogliśmy dosięgnąć mieczem trzymanym w prawej.
    >
    > Sytuacja zaczęła się zmieniać [...]

    I liwiuszowi zamknąłeś jadaczkę, bo treszczał, treszczał i nic z tego nie
    wynikało :)
    Żyłki mu pękają, a facet nie wie co to np. savoir-vivre.
    Zapytaj go skąd we współczesnych czasach walenie w beret" w przypadku
    żołnierzy, to i tak powie że to wymysł.
    A sprawa jest prosta i ...związana z rycerstwem. Ale liwiusz zna tylko
    weksle. na tym jego świat się kończy ;)

  • 109. Data: 2011-07-18 08:53:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.07.2011 10:34), Kamil wrote:

    > No przecież i tak się różnią - więc w czym problem?

    Tani chwyt.

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/odr%C3%B3%C5%BCni%C4%87 - znaczenie #2

    p. m.

  • 110. Data: 2011-07-18 09:04:35
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 13:41:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego wymarłe? Znam Gerarda.

    Zabłysnąłeś :))
    Którego znasz Gerarda?
    Depardieu? ;P

    NMSP

    @tristan:
    - bo tego typu imiona nadawano z reguły u nas, na śląsku (hanysom). A jak
    za Gierka który naściągał nam tutaj tego gorolstwa i wieśniactwa, potem jak
    porobił "migrację" pomiędzy nami a aldraichem - to już całkiem masakra :[
    I teraz momy jakieś wiktorie, oliwie, angeliki, żanety, sandry, patrycje i
    wioletty, mateusze, dawidy itp.
    Nie to że to "popularne", ale takie siakieś... ;)
    To moda filmowa....:))), z tym że niektórzy rodzice próbują to tłumaczyć
    tym że po "wyjeździe do ...... trudno będzie dziecku żyć z "polskim"
    imieniem" w tym nowym kraju" i chą tkaie trendi imię ;)
    Np. Dżoana, Tim, Xawier, Fabienne, Etiennette i Vivienne Vienna (LOL,
    wiadomo czyje dzieci noszą te "imiona"... :))))

    Kaj imiona popularne na śląsku....np. Klaus, Ginter, Herbert, Hubert,
    Maks(ymilian), Erika, Rita, Hilda, Elfrida, Adela....? ;)