  • 1. Data: 2011-07-14 16:43:35
    Temat: kara dla urzednika wg nowych przepisow
    Od: jan <j...@m...email>

    Parę miesięcy temu weszły nowe przepisy odnośnie karania urzędników za
    błędne(brak) decyzji. zmieniły się nieco przepisy kpa i prawo o
    postępowaniu przed sądami administracyjnymi.
    Czy przepisy te nie zmieniają wykładni wyroków Wojewódzkich Sądów
    Administracyjnych w sprawach np. skargi na bezczynność urzędnika?
    Do tej pory np. urzędnik jeśli w terminie nie załatwił jakiejś sprawy
    (powiedzmy nie odpowiedział na wniosek udip) można było oddać sprawę od
    razu do WSA pomijając RIO. Czy teraz jest podobnie czy też obecnie
    najpierw należy napisać di RIO? Jak to jest z tymi nowymi przepisami?

  • 2. Data: 2011-07-14 19:23:12
    Temat: Re: kara dla urzednika wg nowych przepisow
    Od: "adi" <a...@g...com>

    w związku z tym iż nie wszyscy użytkownicy tej grupy są " fachowcami" w
    dziedzinie prawa , to czy mógłbyś pisać po Polsku?

    Adi

  • 3. Data: 2011-07-15 16:28:14
    Od: jan <j...@m...email>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:23:12 +0200, adi napisał(a):

    > w związku z tym iż nie wszyscy użytkownicy tej grupy są " fachowcami" w
    > dziedzinie prawa , to czy mógłbyś pisać po Polsku?
    >
    > Adi

    Który fragment tekstu jest dla ciebie niezrozumiały?
    Ja właśnie piszę na tej grupie z nadzieją, że odpowiedzi udzieli mi
    fachowiec w dziedzinie prawa. Opinia "fachowców" piszących w stylu "zdaje
    mi się, że..." mnie nie interesuje.

  • 4. Data: 2011-07-15 17:48:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@m...email> napisał w wiadomości
> [...]

    > Ja właśnie piszę na tej grupie z nadzieją, że odpowiedzi udzieli mi
    > fachowiec w dziedzinie prawa. Opinia "fachowców" piszących w stylu "zdaje

    To idź do radcy prawnego.

  • 5. Data: 2011-07-15 18:02:10
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nie rozumiem żaanego twojego skrótu, a ty rozumiesz?

    Adi

  • 6. Data: 2011-07-15 18:23:45
    Od: jan <j...@m...email>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 20:02:10 +0200, adi napisał(a):

    > nie rozumiem żaanego twojego skrótu...

    Nie przejmuj się tak bywa, ale że co chcesz o tym porozmawiać czy tylko
    tak się żalisz?

  • 7. Data: 2011-07-15 20:26:38
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tak żale sie ze są tacy ludzie jak ty na grupach.