  • 1. Data: 2011-07-14 05:52:01
    Temat: Ochrona danych w banku
    Od: Stachna <s...@g...com>

    Co zrobić gdy w przypadku staram się o kredyt na kupno mieszkania -
    jestem w trakcie załatwiania sprawy

    Natomiast bank i zatrudniona tam pani - podaje telefonicznie
    wszystkie informacje o mnie, o kredycie jego statusie problemach i
    wszystko co dotyczy mnie OBCEJ KOBIECIE - bo zadzwoniła sobie
    dowiedzieć się jak tam idzie nam załatwianie kredytu

    1) Co zrobić - gdy kobieta zrezygnuje i wybierze innego kupca
    2) Co zrobić - gdy już uzyskam kredyt i kupię - dlaczego podali moje
    wszystkie informacje