eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDotyczy Allegro › Re: Dotyczy Allegro
  • Data: 2018-11-23 19:05:55
    Temat: Re: Dotyczy Allegro
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    użytkownik Animka napisał:
    > Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    > żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    > zawsze, że kupilam przedmiot.
    >


    Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach
    łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1