eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDotyczy Allegro › Re: Dotyczy Allegro
  • Data: 2018-11-24 10:20:33
    Temat: Re: Dotyczy Allegro
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23-11-18 o 19:05, b...@g...com pisze:
    > użytkownik Animka napisał:
    >> Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    >> żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    >> zawsze, że kupilam przedmiot.
    >>
    >
    >
    > Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach
    > łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu.
    >
    W opcjach zaawansowanych trzeba odświeżyć listę folderów i ewentualnie
    "doznaczyć" brakujące.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1