  • 11. Data: 2005-10-27 14:25:31
    Temat: Re: Dostepnosc przepisow prawa
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Skoro są ujednolicone do po co odniesienia do przepisów poprzednich?

    Chociazby po to, zeby czlowiek mogl sprawdzic, kiedy byla zmiana przepisow,
    jezeli np. bada swoja sprawe sprzed kilku lat :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2005-10-27 14:27:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Chociazby po to, zeby czlowiek mogl sprawdzic, kiedy byla zmiana przepisow,
    > jezeli np. bada swoja sprawe sprzed kilku lat :-)

    No i popatrz. Full circle... Znowu trzeba by te tomiska taczkami wozić
    ;P

    j.

  • 13. Data: 2005-10-27 14:36:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > No i popatrz. Full circle... Znowu trzeba by te tomiska taczkami wozić
    > ;P

    A widzisz... czy przecietny czlowiek ma na to szanse? Czy jest to
    wypelnianie tej misji panstwa, jaka jest udostepnianie obywatelom prawa,
    ktorego powinien przestrzegac? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2005-10-27 14:41:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tiger napisał(a):

    > A widzisz... czy przecietny czlowiek ma na to szanse? Czy jest to
    > wypelnianie tej misji panstwa, jaka jest udostepnianie obywatelom prawa,
    > ktorego powinien przestrzegac? ;-)

    Misji państwa? ;PPP

    j.

  • 15. Data: 2005-10-27 14:44:13
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Misji państwa? ;PPP

    I tu jest pies pogrzebany. Obowiazek latwo nalozyc na innych :-) Gorzej - na
    siebie samego. Dlatego wydaje mi sie pewnym "brakiem rownowagi w
    przyrodzie", ze jest obowiazek znajomosci prawa, a nie ma obowiazku jego
    pelnego, odpowiedzialnego i latwodostepnego upowszechniania przez
    Ustawodawce.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2005-10-27 21:14:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    stworzony po to zeby utrudnic Tobie zycie.Dlaczego przekopywanie
    sie przez dzienniki ustaw jest domena prawników?Sam mozesz sobie
    tez pokopac,kto Ci zabroni?

    Widzisz, sam sobie odpowiadasz. "Przekopywanie sie przez dzienniki ustaw".
    To dlaczego firma LEXIS NEXIS mogla stworzyc cos takiego, przez co
    przecietnie inteligentny czlowiek moze sie przekopac w poszukiwaniu
    interesujacych go przepisow i zmian w tych przepisach na przestrzeni prawa?
    ;-) Nie mowie o komentarzach, bo to jest de facto sprzedaz uslug prawnych,
    tylko samej wyszukiwarce, ktora jest wg. mnie ultrawygodna.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2005-10-28 14:26:19
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > I tez bardzo latwo znalezc wszelkie zmiany prawa

    Posiedzialem nad tym dluzej i... masz racje. Jedyna trudnoscia bylo na samym
    poczatku przyzwyczajenie sie do roli "glupka koronnego" w zakresie - ktore
    prawo czego dotyczy, gdzie szukac, jak szukac, itd... :-) Powoli zaczynam
    sie orientowac. Dzieki wszystkim za wskazowki.

    Pozdrawiam,

    Tiger