  • 1. Data: 2005-10-27 09:10:37
    Temat: Komunikat
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    W dniu 25. października 2005 został podany do publicznej wiadomości wyrok
    Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu w mojej sprawie przeciwko Republice
    Federalnej Niemiec, który zapadł na posiedzeniu Trybunału w dniu 4.
    października b. r., dotyczącej dyskryminacji cudzoziemców w Niemczech w
    oparciu o poszanowanie prawa życia rodziny. Przed Trybunałem zaskarżyłem
    obowiązujące w Niemczech do dziś przepisy Pierwszej Ustawy o Wdrożeniu
    Programu Oszczędności, Konsolidacji i Przyrostu Gospodarki z dnia 31.
    grudnia 1993 roku, na podstawie której w Federalnej Ustawie o Zasiłkach dla
    Dzieci wprowadzono przepis odbierający części zamieszkałym w Niemczech
    cudzoziemcom od 1. stycznia 1994, którym wcześniej zmieniono nazwę
    przyznanego pobytu ?Aufenthaltserlaubnis? (zezwolenie pobytu) na
    ?Aufenthaltsbefugnis? (uprawnienie do pobytu), przysługujące dotychczas
    prawo do zasiłku na dziecko. Trybunał Praw Człowieka uznał w swoim wyroku,
    że Republika Federalna Niemiec wprowadzając te dyskryminujące przepisy
    naruszyła prawo do poszanowania życia rodziny. Jednocześnie zasądził zwrot
    poniesionych przeze mnie strat i kosztów w wysokości 1.400 euro. Wyrok ten
    po uprawomocnieniu się, będzie podstawą dla wszystkich poszkodowanych
    cudzoziemców w Niemczech do wznawiania postępowań administracyjnych. Wyrok
    ten nie jest dla mnie satysfakcjonujący i zamierzam odwołać się od niego do
    Wysokiej Izby Trybunału. Nie nakazuje Niemcom bowiem tak jak w przypadku
    mienia zabużańskiego, uregulowania ustawowo odszkodowania dla wszystkich
    pokrzywdzonych. Jak widać nawet w Trybunale Praw Człowieka nie wszystkie
    państwa traktuje się równo. Numer powyższej skargi 58453/00. Wyrok na
    stronie
    http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?item=14&p
    ortal=hbkm&action=html&h
    ighlight=&sessionid=4292640&skin=hudoc-en

    Jarosław Niedźwiecki
    boukun

  • 2. Data: 2005-10-27 10:03:27
    Temat: Re: Komunikat
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "boukun" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla
    > Dzieci wprowadzono przepis odbierający części zamieszkałym w Niemczech

    przestan spamowac wszystkie grupy debilu!!

    Jacek

  • 3. Data: 2005-10-27 10:22:30
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > przestan spamowac wszystkie grupy debilu!!

    Wrzuć goscia do KF, a nie bedziesz go ani czytał, ani wyciagał innym ludziom
    ze smietnika. A jak juz koniecznie czujesz przymus odpisywania mu to
    litosci - nie cytuj tych jego bzdur.

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-10-27 10:23:03
    Od: "boukun" <j...@m...com>