    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostęp do internetu i jego braki (długie)
    Date: Wed, 25 Feb 2004 17:16:37 +0100

    eeech ciężko. A jak sprawdziłeś to, że nie masz "wyjścia na świat",
    próbowałeś ściągać kazaą czy eMulą? Często z racji "zamulania" przez
    pozostałych użytkowników siec bardzo się spowalnia i admin ma 2 wyjścia:
    1-pozwolić na to a wtedy reszta musi pocieszać się tym, że kiedyś skonczą,
    2- przyciąć neta do wybranych formatów plików jakie można przesyłać.
    najczęsciej będzie można wtedy przeglądać śmiało strony, wysyłać maile, a
    nie będzie już działała kazaa emula ani chaty. Jest jeszcze trzecie
    wyjście- może Twój provider ma za cieńkie łącze i zbyt dużą ilość
    użytkowników... no cóż, nie wiem jakie Twoja sieć ma parametry. Coś bliżej
    możesz podać? Jakie łącze, ilu użytkowniów, co dokładnie Ci nie działa?

    Użytkownik "Krzysztof Szatanik"
    <d...@b...inaczej.nie.dojd
    zie.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:c131f9$apn$1@atlantis.news.tpi.pl...