  • Data: 2018-02-05 13:33:25
    Temat: Re: Dostawca internetu chce zabrać kabel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p59cao$6cc$...@n...news.atman.pl...
    >Miałem umowę z dostawcą internetu na 2 lata.
    >Po 3,5 roku wypowiedziałem i teraz mam innego dostawcę.
    >Poprzedni dostawca chce zdemontować kabel (światłowód), który
    >doprowadził wtedy do mnie. W umowie nie ma ani słowa na temat, co się
    >dzieje z kablem po rozwiązaniu umowy.
    >Światłowód jest prawie w całości na mojej posesji - od słupa idzie
    >nad działką do domu i dalej pod dachem do wnętrza, gdzie jest trwale
    >przymocowany.
    >Domyślam się, że jedynym powodem chęci demontażu tego światłowodu
    >jest "bezinteresowna złośliwość".

    Moze nie calkiem bezinteresowna ... za 2 lata wrocisz do niego, to
    bedzie okazja obciazyc za nowa instalacje, albo umotywowac dwuletni
    abonament :-)

    >Czy były dostawca ma prawo do zdemontowania tego światłowodu?

    Sie martwisz - odpisz proponujac terminy demontazu, pismo zachowaj,
    ... po ilu to latach swiatlowod przejdzie na twoja wlasnosc tytulem
    zasiedzenia ?

    J.